Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erfaringer med www.vildsvin-jagt.dk ?
#1
Nogen der har været afsted med denne arrangør http://www.vildsvin-jagt.dk til Sverige efter grise[?]

Hvad var godt og hvad kunne være bedre[?]

Svar evt på PM jvf reglerne om ris/ros, der skal underskrives med fuldt navn ved offentlige indlæg.

På forhånd tak

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar
#2
Jeg har absolut intet med hjemmesiden eller jagten at gøre.
Men jeg vil mene at du under gæstebogen på siden (http://www.vildsvin-jagt.dk/32404380) får et fint indblik i hvad folk skriver. Dog er det nok kun de positive indlæg der får lov til at blive, eller bliver sat ind.
Siden/jagten ser fin ud. Ring til gutten og få nogle tal (antal skudte svin) på bordet. Dog kan han her lyve, men jeg tror bestemt ikke han er interesseret i selv at deltage i en jagt hvor der ikke er mulighed for svin. Og set ud fra han kalender, så er det et OK jagttryk.

Hvis det ér noget ved, så lyder det fint, og noget jeg godt selv kunne finde på at prøve [Smile]

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#3
Du har ret, Boldsen. Objektivt set ser det ok ud på flere fronter. Ville blot høre folk herinde, før jeg ringer til manden.

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar
#4
Priserne er da ellers ok, dog ikke det med 150 kr pr cm tand over 15 cm. Forstår sku ikke rigtig hvorfor tænder og horn skal koste så meget.[}Smile] Er nok bare ikke trofæ jæger nok..[Wink]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by rkn

Priserne er da ellers ok, dog ikke det med 150 kr pr cm tand over 15 cm. Forstår sku ikke rigtig hvorfor tænder og horn skal koste så meget.[}Smile] Er nok bare ikke trofæ jæger nok..[Wink]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]



[Wink] Er nok bare ikke trofæ jæger nok.. [Wink]
Det er sød musik i mine ører, der er da ikke
noget værre end at sætte sine tænder i en
gammel gris / buk [|)]

Per T Nielsen
" Vårder det vilda "
Per Tolstrup Nielsen  
Svar
#6
Jeg frekventerer stedet med jævne mellemrum. Kjeld er en meget kyndig vildsvinejæger som man helt sikkert kan lære meget af.

Når du ser markskader og foderpladser deroppe er du ikke i tvivl om at der er MANGE grise. Jeg var deroppe på bukkejagt her i august. Der var fin griseaktivitet og jeg skød en enkelt.

Halvdelen af turen derop er de gode timer hvor man sidder derhjemme og fortæller røverhistorier.

Indkvarteringen er superhyggelig hvis man er et par kammerater afsted.

Hvis du er heldig er der plads men han får hurtigt booket et stykke tid ud i fremtiden.

Husk her til sidst at det ikke er polske tilstande. Du skyder ikke 4 på en nat. Men det afsejler prisen også.

Der er så meget kvinder ikke forstår
Der er så meget kvinder ikke forstår
Svar
#7
12. Kritik eller ros af enkeltstående erhvervsdrivendes forretningsmetoder - service, kompetence, priser etc. - er principielt velkommen, men skal begrundes og underskrives med virkeligt navn, således at den kritiserede/roste part såvel som brugerne af forumet har en chance for at forholde sig til kritikken/rosen. Denne regel gælder ikke for kritik/ros af produkter, brands, organisationer, offentlige personer og producenter.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#8
Det er noteret SHR. Tak.

Mvh Peter[Smile]
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar
#9
Kima: Jeg beklager.

Men jeg underskriver her:

Venlig hilsen

Jesper Hoffmann

Der er så meget kvinder ikke forstår
Der er så meget kvinder ikke forstår
Svar
#10
Har du mere at sige om samtalen med Kjeld pete1234?
Vil gerne høre mere!

Mvh.
Boldsen
Mvh.
Boldsen
Svar
#11
Hej Boldsen. Sender PM [Smile]

Mvh Peter
###################
[Image: ajbutton.gif]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)