Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
prob. m. udtrækker på ny cz 452
#1
Hej Eksperter
Jeg har netop erhvervet en ny cz 452 lux cal.22lr den skyder kanon godt. På 50 meter har jeg sat 15 skud indenfor en ca. en 5 krone med CCI Stinger.Så langt så godt!!

Problemet er bare, at hvis jeg ikke skyder patronen af, vil udtrækkeren ikke tage fat om hylsteret. Jeg har haft en våbensmed til at se på problemet(hvor jeg købte den) og det kunne ikke umiddelbart løses. Vi prøvede også at lade og skyde samme ammunition af i endnu en ny riffel og det samme skete. Patronen bliver ikke trukket ud medmindre den er skudt af, forsøgte også med anden fabrikat af ammunition med samme virkning. Der bliver nu taget kontakt til fabrikken for at se om de har løsningsforslag. Er der nogen som kender til dette problem?
Svar
#2
Jeg kan informere dig at jeg lige har afprøvet min riffel af samme model og at den virkede upåklageligt dog var det med Winchester hollow point ammo.

The Shootist

Hellere en Dralf end en Smølf
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#3
Jeg har ligeledes den samme model, og jeg er heller ikke bekendt med problemet...

Michael

___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
___________________________________________________________________
"Med stor tvivl kommer stor forståelse, med ringe tvivl ringe forståelse."
Svar
#4
Hmmm, jeg må jo bare have været uheldig så ! Det virker bare underligt at fejlen skulle være ens på 2 helt nye rifler, men forhåbentligt bliver det løst snarest muligt.

Jeg går ud fra at I ellers er tilfredse med jeres cz'er?
Svar
#5
Ja, Meget

The Shootist

Hellere en Dralf end en Smølf
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#6
Jeg har også en riffel magen til - den er dog ca. 10 år gammel. Har aldrig haft problemer. Og jeg bruger også cci stinger[^]

.376steyr
Svar
#7
Det er da trods alt godt at høre at det kun er mig, der har problemet. For håbentligt bliver det så løst hurtigst muligt.For mig at se er det klart at, det har noget med de 2 udtræksarme og den "ring" som holder dem, at gøre. Enten er armene ille præcise nok eller også er ringen for slap. Jeg hat tænkt på at skifte ringen ud, men vil lige høre hvad fabrikken siger til det.
Tak for alle svarene
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)