Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erfaring Savage Mark II
#1
Hej forumguder.
Jeg er i den heldige postition at kæresten har foræret mig en Salonriffel i julegave....[Big Grin] Og jeg jagter derfor den rigtige riffel for mig.

sagen er at jeg gerne vil have den links.... Jeg har set på flere forskellige og er faldet over Savage mark 2... Med accutricker. Det virker ret lækkert. Hvad kaliber ville i anbefale. Jeg har set mig lun på en 17hmr varmit med syntetisk skæfte.
Men hvad vil i anbefale?

Og hvor finder jeg den til den heltrigtige jydepris?

på forhånd tak[Smile]
Svar
#2
Jeg har en links 93R17 med varmint pibe, det er en sjov kaliber til småvildt.. Har ikke fået skudt så meget med den, 50 skud hvoraf de flest var træning..
Men jeg synes at det er en god riffel til pengene

Du kan ikke få en Mark II 17HMR i links, iflg Savage hjemmeside
Svar
#3
Der er en forhandler der har vist mig en savage. Men om det var en mark 2 eller en 93R17 kan jeg godt blive lidt i tvivl om. Men den var i links udgave. Så om det er fordi savage ikke reklamerer med den på deres side eller om det bare er en anden riffel ved jeg ikke. Men prisen er den samme som jeg har forstået det. Den jeg har kig på er en .17HMR med 3-X X40 optik og det er et sæt der falder mig rigtig behageligt. Så jeg tror sq jeg henter den i løbet af ugen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)