Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
phonak høreværn...
#1
Jeg har været på udkig efter høreværn. Den lille type, der laves aftryk der passer til den enkeltes øre. Der er flere forskellige udbydere. Jeg kontaktede phonak i Middelfart. Jeg fik nummeret på en herre dernede, der tog sig god tid til spørgsmål. Han virkede yderst kompetent, og havde talt med mange jægere tidliger, endda selv gået på jagt.

HAn kunne fortælle, at de dernede arbejder på udvikling af ekstraudstyr, så man kan koble sin jagtradio til. I mit tilfælde Icom f34. Det var også den radio, han havde taget udgsangspkt i. For gøre en lang historie kort, mener han, de ville have noget klar til messen i april i Odense. Jeg finder det interessant, og har fået tilbagemelding på en bruger herinde om, de virker godt.

Blot lidt info til interesserede......
Svar
#2
super ..tror det er samme 'herre' jeg har plaget i forår /efterår 2010-11 .. og sidste jeg havde fat i ham kunne han meddele at hans chef fra Ch havde været på jagtbesøg i S og set potetialiet i jagtradio/høreværn derover. De har allerde en løsning nu - men den er for prof radioer der kan sende DC direkte op til central enheden for høreværne.. alle gængse jagt radio har ikke DC ud på den måde (havde tænket på at fifle lidt med selv lave ekstra udtag .. men så kommer sikkert noget andet knas fx med IP etc)

så Phonaks 'øvelse' består 'blot' i at lave egen DC forsyning/Batteri i deres serentity DPC enhed + noget med supportere stik til jagtradioer

/wolf_skate

PS også Icom f43!

PPS grund til jeg vil gå efter en høreværns type med central enhed istedet for to helt løse høreværn = samkøring i H,V øre response = bedre mulighed for bibevarelse af stereo perspektiv under uens støj belastning på ørene

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#3
Synes det lyder spændende i hvertfald. Den omtalte herre skal et smut til Schweiz i løbet af ugen, og der skal hans materiale fremlægges for de høje herrer og udviklere dernede.

Han fortalte godt nok, det allerede fungerede til proff radioer... Så det kommer det sikkert også til til disse....

Ser fem til april.....
Svar
#4
har brugt dem i 2 sæsoner nu og er rigtig glad for købet .
har et par formstøbte earguard som falder helt til jorden ved sammenligning.

der er ikke sus selv ved dækkende hue eller hat, go forstærkning og nemt batteriskift.
de er også mere solide end de små værn der bruger høreapperatbatterier

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Det lyder godt STROM. Dejligt med feedback fra brugere. Jeg fik at vide, der bruges triple A batteri i serenity modellen. Det er nog nemt og godt. I den model er det meste af tenikken også samlet i en lille boksen, der hænger på brystet....
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)