Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Krybskytter fanget ved blåvand
#1
http://www.jv.dk/artikel/1270616:Varde--...-bil-i-nat
Svar
#2
Glimrende, så skal de vel kølhales, eller sendes gennem oksbøl skydetærræn i bar r.. med en stor rød plet på rø...

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#3
Ladte rifler, med lyddæmper, så de kan vel også nappe dem, efter våbenloven?

Gad vide om de havde tilladelser til at deres udstyr....

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#4
Kan godt lide teksten under billedet Wink

"sniper rifle with telescopic sight, isolated on white background"

"Snigskytteriffel med sigtekikkert"... ahem... det ligner lidt en ældre udgave af en Steyr, før de moderniserede den til Steyr Classic.
Og med den Bushnell... kan den næppe måle sig med "snigskytteriffel"/"finskytteriffel".

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#5
Citat:quote:

I bilen sad to mænd, og derudover var der i bilen to rifler, to projektører, fire knive, et træktov, presenninger og en død ræv.


ET TRÆKTOV [Image: 27.gif]
I kassen med dem og kast nøglen væk!

[IMG][Image: rttstilvtf02.jpg][/IMG]
Svar
#6
For helvede ..... et træktov!, det havde jeg overset. Det puster unægteligt liv i den gamle debat om dødsstraf!

[Image: ajbutton.gif]
[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
Netop, og så presenninger oven i! No mercy!

[IMG][Image: rttstilvtf02.jpg][/IMG]
Svar
#8
Jeg er sku da mest træt af de brugte lydpotter. Det er vand på modstandernes mølle [xx(]. Og så for en skide ræv [xx(][xx(]

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#9
Fandeme ærgeligt de ikke tager dem med en hjort i bagage rummet.
Ikke engang sikkert at de de krybskytter de leder efter.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Jeg er sku da mest træt af de brugte lydpotter. Det er vand på modstandernes mølle [xx(]. Og så for en skide ræv [xx(][xx(]

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]



Jeg ser det nu som en både og, dem der vil have dem har dem jo, med undtagelse af de lovlydige. Hurra for brugbar lovgivning.
Men politikerne er vel bange for at samtlige jægere bliver krybskytter, eller det der er værrer i det sekund de har en lyddæmper. Det er jo en sådan der gør James Bond totalt lydløs [xx(]

Mvh. Loft
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by LOFT

Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Jeg er sku da mest træt af de brugte lydpotter. Det er vand på modstandernes mølle [xx(]. Og så for en skide ræv [xx(][xx(]

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]



Jeg ser det nu som en både og, dem der vil have dem har dem jo, med undtagelse af de lovlydige. Hurra for brugbar lovgivning.
Men politikerne er vel bange for at samtlige jægere bliver krybskytter, eller det der er værrer i det sekund de har en lyddæmper. Det er jo en sådan der gør James Bond totalt lydløs [xx(]

Mvh. Loft


Arrrre - sku vi nu æ liiige??
De fleste af dem ,som har lidt forstand på skydevåben, er vel klar over at en lydpotte, kun tager det mest øresønderrivende knald.

Mvh.Skytmar.
Ikke alle jægere blæser i horn.

Mvh.Skytmar.Ikke alle jægere blæser i horn.
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by skytmar

Citat:quote:

Originally posted by LOFT

Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Jeg er sku da mest træt af de brugte lydpotter. Det er vand på modstandernes mølle [xx(]. Og så for en skide ræv [xx(][xx(]

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]



Jeg ser det nu som en både og, dem der vil have dem har dem jo, med undtagelse af de lovlydige. Hurra for brugbar lovgivning.
Men politikerne er vel bange for at samtlige jægere bliver krybskytter, eller det der er værrer i det sekund de har en lyddæmper. Det er jo en sådan der gør James Bond totalt lydløs [xx(]

Mvh. Loft


Arrrre - sku vi nu æ liiige??
De fleste af dem ,som har lidt forstand på skydevåben, er vel klar over at en lydpotte, kun tager det mest øresønderrivende knald.

Mvh.Skytmar.
Ikke alle jægere blæser i horn.



Jeg tror netop, at LOFT forsøger at understrege, at politikerene IKKE tilhører kategorien affolk med våbenteknisk forstand [xx(]

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#13
Og så lige fra Vorbasse ØV
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)