Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Erfaringer med bøssemager(e)...
#1
Hej,

jeg overvejer at få udført et større stykke bøssemagerarbejde (etablering af vekselpibesystem).

Da jeg sætter pris på kvaliteten i arbejdet vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med Gamefair i Nærum?

N.P.Nielsen (Vildbjerg), Arne Holgersen (Fyn) og Erik Digelbo Hansen (Holbæk) ligger for langt væk til daglig kiggen over skulderen [Wink].

Bemærk at jeg har været en god dreng og benyttet søgefaciliteten [^]

osterwald
Svar
#2
Skal det lige være en af dem du nævner ??
Gammeltoft har et udemærket system som han anvender med stor færdighed og han kan kontaktes her på nettet.

The Shootist

Hellere en Dralf end en Smølf
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by The Shootist

Skal det lige være en af dem du nævner ??
Gammeltoft har et udemærket system som han anvender med stor færdighed og han kan kontaktes her på nettet.

The Shootist

Hellere en Dralf end en Smølf



Hej Leif.

Hvis han arbejder lige så godt som han rammer med riflen, kan han godt få lovt til at skrue i mine rifler.

Med venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Osterwald

Hej,

jeg overvejer at få udført et større stykke bøssemagerarbejde (etablering af vekselpibesystem).

Da jeg sætter pris på kvaliteten i arbejdet vil jeg høre om der er nogen der har erfaringer med Gamefair i Nærum?

N.P.Nielsen (Vildbjerg), Arne Holgersen (Fyn) og Erik Digelbo Hansen (Holbæk) ligger for langt væk til daglig kiggen over skulderen [Wink].

Bemærk at jeg har været en god dreng og benyttet søgefaciliteten [^]

osterwald



Hej Osterwald.

Pas på med at kigge over skulderen, for nogle bøssemagere har differentierede priser på denne måde, så undersøg det på forhånd.

Timeprisen er kr. 400,-
Hvis kunden vil overvære arbejdet, kr. 500,-
Hvis kunden vil deltage i arbejdet, kr. 600,-
Hvis kunden vil lede arbejdet, kr. 700,-

Venlig hilsen

375ras.

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)