Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Har Du pillet ved din Mauser idag
#1
Hejsa Svende

Jeg måtte altså lige uploade den her. Vi er en flok buejægere der har taget camo-tanken med over på vores rifler.

Den på billedet er en gennemmodificeret Parker-Hale Safari i 30.06 med lidt Leupold Mk4 på ryggen, Boyds Thumbhole og en slat maling her & Der.

[Image: IMAG0408.jpg]

[Image: IMAG0404.jpg]

[Image: IMAG0406.jpg]
Svar
#2
Den er godtnok blevet nice!
Men æhh - hvordan skal jeg lige sige det her, ehm. ....
Hvorfor har du valgt en Parker Hale som udgangspunkt det er da, ehm, lidt utraditionelt kan man sige.
Når det er sagt så står min første sætning stadig ved magt. NICE ;-)

Mvh Ledsmoke
Mvh Ledsmoke
Svar
#3
Der da ikke noget galt med en Parker Hale lås, har selv en total ombygget en af slagsen. Det eneste orginale der er tilbage er selve låsen. [Wink] Bare man holder snitterne fra deres small ring, og går efter deres large ring, så passer den sammen med k98[Smile]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#4
Det er altså virkelig pænt og nobelt det der. Respekt ![:p]

M.v.h. Lasse.
...Regulering er jagt !
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#5
@ RKN Tak for info - det anede jeg slet ikke. Har bare hørt at parker hale riflerne blev anset for at være sådan lidt la-la mht præcissionen. Efter jeg skrev det fortrød jeg lidt for jeg mener stadig den er blevet virkelig flot og det skal ikke opfattes som andet end at jeg endnu ikke har set noget lignende foretaget med det udgangspunkt :-)

Mvh Ledsmoke
Mvh Ledsmoke
Svar
#6
Det ser f.... godt ud :-)

*** Jepsen :-) ***
[Image: ajbutton.gif] [Image: 529171_3631301428797_1461979695_33256254...6452_n.jpg]
***  Jepsen :-) ***
 
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by ledsmoke

@ RKN Tak for info - det anede jeg slet ikke. Har bare hørt at parker hale riflerne blev anset for at være sådan lidt la-la mht præcissionen. Efter jeg skrev det fortrød jeg lidt for jeg mener stadig den er blevet virkelig flot og det skal ikke opfattes som andet end at jeg endnu ikke har set noget lignende foretaget med det udgangspunkt :-)

Mvh Ledsmoke



Du skal ikke tænke på andet, end at skyde. [Big Grin]
Kan se at din Parker Hale lås, er den rigtige[Wink] Efter min mening, er de låse overhovedt, ikke La La......
Jeg kan lave 3 skuds grupper på 10 mm med min.[Wink]
Hvis du engang vil have en ny pibe på, så kontakt HG Firearms.
Der fik jeg monteret en ny lækker ø 19 mm pibe på min. Og det virker bare kanon godt.
Den skyder som en drøm nu.[:p]

"Heller 2 i dunken, end dunken i 2éren"

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG][Image: th_c336.gif?t=1296486615]
[Image: trijicon.png]
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#8
Hvilke piber sælger de - Walther-Lothar eller Shilen?

Jeg er ved at have slidt riffelgangen ned og overvejer hvilket rør der skal på næste gang
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)