Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anschutz match 54 :18MS
#1
Hej

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at søge/spørge, men jeg kunne ikke finde andre kategorier der passede bedre, håber det er ok.

Jeg søger en Anschutz Match 54 :18MS. Det er en baneriffel med magasin. Den må være ombygget til jagt, bare vi kan lave den tilbage igen, da den skal bruges på bane.

Min søn og mig har begge en Match 54, fra henholdsvis 1972 og 73, og de skyder stadig som da de var nye. Vi så en med magasin for et par år siden, og nu har vi bestemt at vi vil prøve om vi kan finde sådan en. Vi er klar over at vi sikkert ikke finder 2, men en kan også gøre det [Wink]

Er der nogen der ved hvor der evt står en der er til salg, så lad os det vide, vi har ledt på alle skyttesider i lang tid, så nu prøver vi lidt andre steder også, bla. her.

Hans Andersen
Svar
#2
Søg på skyttens marked på DDS hjemmeside, der findes den slags rifler.Fin riffel forøvrigt.
Svar
#3
Jeg har søgt der, i lang tid, og på alle andre baneskydnings relaterede sider, uden resultat. Derfor er det jeg nu prøver nogen andre steder.
Jeg ved de findes derude et eller andet sted, det er bare at finde dem Wink

Hans Andersen
Svar
#4
Jeg er også interesseret i andre Anschutz m/magasin, bare ikke baseret på Match 64, og så skulle de gerne kunne bruges på banen.

Hans Andersen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)