Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Shu-Bi-Dua i Arkansas
#1
Okay, sa jeg bor laaangt ude pa landet, og modtager kun besog af selektive fa venner.

Lytter ofte til Shubberne mens jeg vader rundt i vaben fra gulv til loft, da jeg lever af det.

Sa sidst der kom venner pa besog, sagde den ene "What kind off fucked up music is that you're listening to". Tror iovrigt det var midt i Hvalen Hvalborg!

Har deres Shu-Bi-Dua 200 sat som bestar af 10 CD'ere. Sjovt nok med for mig mange nye sange, som er udkommet siden jeg skred fra dammen.

Amerikanere er jo pr. natur starkt nysgerrige over alt fremmed for dem, sa jeg forklarede, at det narmest var DK's nationale band. Samt de har varet i audiens hos Dronningen....vist jeg husker rigtigt...

Vennerne spurgte om sangenes indhold, og jeg forklarede dem, at det handlede om alt i livet. Ligefra arbejde, vold, sex, druk, religion, pressen, de rige og kendte osv osv.

Sa een af dem ville gerne hore en sang om sex. Selvfolgelig satte jeg "fuck" sangen pa, som er pa engelsk. Tror han spyttede en halv mundfuld Budweiser ud pa den 1911'er jeg sad og arbejdede pa, da Bondesen sang satningen.."And all I wanna do, is hurry home and fuck you".

De KUNNE simpelthen ikke fatte, at dette band var samfundsaccepteret i lille DK, samt havde Dronningens forlov i deres goremal. Ja og selvfolgelig kendte af alle pa godt og ondt.
Den ene ven sagde til mig " Don't ever play that shit if I bring my wife here"
Hvorpa jeg svarede " Then don't" Som god ven blev han ikke fornarmet men grinte bare og sagde " Well, half the shit you got in this house, can't see daylight anyway"

Ak ja endu en dag pa landet med gode jagtvenner og kold ol.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#2
Hehe. Ja på nogle punkter er de altså uha så politisk korrekte derovre.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#3
Og så har du naturligvis også spillet "There is a dogshit in My garden"?

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
Hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#4
Morten du har ret, men tag ikke fejl !

Lige bag facaden...og efter 4 kolde, er det fuldstandigt som at sidde pa kroen i Borris. Selvom danskerne er blandt verdens bedst oplyste folkefard, er der evt. en del der sammenblander korte ferie her i storbyer, samt hvad der er i flimmeren, med det "rigtige" Amerika, som stort set er det der ligger mellem LA og NY.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Dr. Strangelove

Og så har du naturligvis også spillet "There is a dogshit in My garden"?

Ja ha ha, og den sang hvor han gar ned ad gaden med hans "rogmaskine"
For satan ! Det er pa en sadan dag, man ville onske sig der var en anden dansker til sted i shoppen.
[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
Hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove



Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#6
Hyggelig historie, og man bliver helt nostalgisk med hensyn til. Shu Bi Dua :-)

Med fare for at kapre tråden, så er her en anden oplevelse med det berygtede "F" ord:

Én af mine kolleger var udstationeret 3 år i Cedar Falls, og hans teenagedatter havde et penalhus hvor hun havde skrevet 'Fuck' på(medbragt fra Danmark). Det resulterede i en samtale med skoleinspektøren :-)

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#7
Ja der er andre regler her pa disse omrader!

Man ma heller ikke have en NRA T-shirt pa, eller andet som antyder vabenbrug/ejerskab. Pa den anden side, har jeg set en skoleinspektor ga rundt med en Beretta 9mm pistol pa hoften. Det var i Tennessee hvor jeg arbejde som elektriker pa en storre skole.

Da inspektoren sa min Smith & Wesson T-shirt, begyndte vi at snakke vabeninteresser over en kop kaffe pa hans kontor. Han sagde at han var bekymret over de sataniske kliker og grupper pa skolen. Ved ikke om de eksisterer i DK, men det er dem som gar rundt i sorte cottoncoats og stovler med sort har og underlige smykker.
Inspektoren sagde envidere, at selvom skolen havde deres egen poltistation med 2 betjente, var det bedre med en pistol i handen, istedet for at rabe pa hjalp hvis situationen skulle opsta osv.

Ja aldrig et kedeligt ojeblik her i guds eget land.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)