Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jubilæum
#1
Idag er det nøjagtig 44 aar siden jeg kom til Canada. Ankom i Montreal med M/S Batory og $ 465 paa lommen. Turde ikke gøre det i dag.
The rest is history
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#2
Tillykke Hogmeister,
And what a journey it must have been !

Har selv 16 ars jubilaum her i AR, men har ogsa boet lidt i TN,SD,AZ,TN,MS. Tror det andre ens livsholdning til mange ting, nar man ser tingene fra en lidt anden vinkel gennem arerne ikke.

Jeg har oplevet mange ting, som andre evt. kun har set pa film eller last om i boger. Fortyder ikke et sekundt mit liv her i AR, som er et rent paradis, nar man har de interesser mange her pa forum har for naturen og vildtet.

Igen tillykke...ja jeg er narmest en "nybegynder" i forhold til dig.

God vind fremover HM

PS. du er altid meget velkommen her pa besog, skulle du fa den underlige ide' og tage pa ferie ha ha.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#3
Mange tak Jess.
Ja, nu er jeg jo saa pensioneret Statsskovfoged/Gamewarden efter 33 aar 'In Her Majesty's Service' Arbejdede ogsaa hos øk i deres skove i British Columbia samt aar som landmaaler og ved landbruget inden jeg fik fast stilling.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#4
Det er lidt imponerende at tænke over. Selv tror jeg at jeg er for risikoavers til sådant et projekt. Jeg foretrækker en base at kunne vende tilbage til. Det betyder en anden form for eventyr hvor mit livs risici tages på en anden måde og de samlede risici har nok ikke været lavere men er taget på en anden (og til tider tåbelig) måde.

Nå, men jeg skriver jo i denne tråd med et helt andet formål end lommefilosofi.

Tillykke!!!

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Jeg var 21 og kom alene. Mine forældre og bror blev hjemme i DK. Det var 'Sink or swim' fra starten af.
H
Hogmeister
Svar
#6
HM,