Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ladedata .260 Danish
#21
Hej WSM

Jeg har forstået, at du startede med et alm 6,5x55, men hvad sker der efter du har samlet det op til ingen penge ?

Gerne en forklaring i klart sprog.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by WSM

Hvorfor trækker du den så længe? Har du været optaget af fodbold eller Lemans?

Nå men tak alligevel[Wink]

SS



Mener nu at jeg fandt data til dig mens en flok halvnøgne mænd render rundt og spytter mens de sparker til en svineblære. Når en af dem har været heldig og fået trillet svienblæren ind mellem 2 pinde, så starter der en gang bunkepul af værste karat.
Næh, voksne mænd der offentligt optræder i korte bukser og fremviser deres tatoveringer minder mig om billeder fra Gay Parade i Berlin.
Så hellere La Mans hvor lyden af toptunede Corvetter fylder luften med vibrationer og vellyd. Jeg fik ståhår på armende når Magnussens Corvette gik for maxomdrejninger ned af Mulsanne. Ikke en forkert prut eller knalden i rørere som når CadeBrian brænder sin Golf af på havnen lørdag aften.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!



Havde ikke lige set din begejstring for bunkepul.[Big Grin] det har været en hård weekend, med lidt lemans, lidt mere fodbold og masser af golf [B)]
Husk at det eneste sted man klæde sig som en "pimp" uden blive anklaget for at være en, er på en golfbane [Big Grin]

SS
"Once upon a time in the West"
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Hej WSM

Jeg har forstået, at du startede med et alm 6,5x55, men hvad sker der efter du har samlet det op til ingen penge ?

Gerne en forklaring i klart sprog.

VH Søren

Big Green for ever



Kære Søren, only for you , only once. [Wink]

1. Hylster kalibreres ned fra ø 11,3, i 3 tempi, (3 dies) til en hals ø på 8,3

2. Hylster afkortes til 47+ 0,5

3. Hylster udglødes

4. Hylster afkortes til 47 mm og halsdrejes udv/ind - ø 8,05/ ø 7,25 (godstykkelse på 0,35 mm) i en opspænding

5. Hydroformes og hals dim. er nu ø8/ 7,3mm

6. Hylster fuldkalibreres

Thats all [^]

SS
"Once upon a time in the West"
Svar
#24
Tak for det.

Hvis jeg har fattet noget af det betyder det, at du starter med et 6,5x55 hylster, som er gratis og ender med et hylster 260 Danish, som er med en hylstervolumen en anelse større end 6,5x47 lapua.

Jeg har set billeder af et par 200 meter grupper, som så ganske lovende ud, så forholdet mellem volumen og diameter må være lykkedes ganske fint.

VH Søren

PS til ham der med Gang bang fobi, Fodbold er fedt når man holder med det ene hold, og fuldstændigt enøjet kan bedømme både dommer og alle andres præstationer næsten helt objektivt.

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)