Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Drengestreger
#1
[Big Grin][B)][B)]

http://www.jlbr.dk/Nyheder/230812Drengestreger.htm

Mvh.
Fair
Mvh.
Fair
Svar
#2
ØØV
jeg kan ikke se den omtalte video

Knæk og bræk
Mvh
Anton
Knæk og bræk
Mvh
Anton
Svar
#3
[Big Grin] Det kan vel godt kaldes drengestreger.. og lidt dumdristighed fra bonden og lade nøglen sidde i...

Har engang set en pladevibrator komme ned af gågaden i Sønderborg en torsdag aften uden fører.... [Big Grin][:I]

Sometimes giving someone A second chance
is like Giving them an extra bullet for their gun,
cause the missed you the first time...
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#4
mere end drengestreger: grov forbrydelse

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Hold da op... Grov forbrydelse ligefrem.... jooh nok skulle skiderikkerne da holde deres små, skæve, fedtede, polioramte, tyvefingre for sig selv, også selvom nøglerne sidder i. Men at kalde det en grov forbrydelse.............

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#6
Så fik jeg set optagelsen..
Forventningerne var i top efter STROM's bemærkning om grov forbrydelse.. Straks så jeg fugle og harer stå til alle sider og en traktor i højgear og fuld knald stå om sig selv i en hel heksering..
Virkeligheden var dog en anden, i lavgear og en enkelt kilometer i timen kan vel næppe få nogle til at blive stik tossede.. Selv ejeren ryster jo blot lidt på hovedet..
At de så havde stjålet en motorsav var så temmelig dårlig stil..

Knæk og bræk
Mvh
Anton
Knæk og bræk
Mvh
Anton
Svar
#7
Jeg vil dog stadig mene at det er et kæmpe held at det er en Johnni Rådyr de har lavet det nummer på, de lægger nemlig forhjulene et par grader ned når de drejer, og det medføre at de slet ikke retter op af sig selv!
Det er både fed og syg humor.

Mvh.
Fair
Mvh.
Fair
Svar
#8
Det er tilsyneladende ikke så farligt, som når en eldrevet miniskraldebil stikker af på Strøget!
Svar
#9
tja, når man bringer en værdifuld traktor i farezonen (+mulig person/tingskade)er det i min verden strafbart

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#10
Strafbart absolut...... men alvorlig forbrydelse.... ??????? come on.......Er bange for at jeg med mit generalieblad så er en meget alvorlig forbryder... Og det er dog med en snehvid og ganske pletfri straffeattest.....

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#11
Citat:quote:

Er bange for at jeg med mit generalieblad så er en meget alvorlig forbryder


Jaaaa, du kender jo Kluden[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by GT

Citat:quote:

Er bange for at jeg med mit generalieblad så er en meget alvorlig forbryder


Jaaaa, du kender jo Kluden[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Ja det i sig selv burde faktisk være strafbart.[Big Grin]
Det er endda gået så vidt at vi rent faktisk for en årrække siden indgik et kompagniskab om en jolle af ikke beskeden størrelse, kaldet Calypso-færgen... Der er stor fare for alt og alle når den stævner ud fra øster-Hurup industrihavn idet vi sædvanligvis er stærkt bevæbnede... Jeg tvivler på at vores gerninger stadig kan kaldes drengestreger idet vores alder jo nærmer sig de kritiske 25 år.. (sådan lige godt og vel)Det er sku somom vi bliver børn igen når vi kommer til havs og der er langt til alting.... Og så er det jo at de fjollede ideer dukker op... Jeg har for eksempet skræmt en større svensk regatta hjem til sverige igen da jeg stævnede ud fra havnen i bar overkrop.. Det var sku mere end de kunne klare.. (forøvrigt også mere end kluden kunne klare, han taler ihvertfald om det endnu)[xx(][xx(]
[Big Grin]
Kunne såmand fortælle en forfærdelig masse historier om Kluden bl.a. om at han engang skulle teste hvor dybt og varmt vandet var, hvorefter han ikke kunne komme op i skiwet igen... Brormand og jeg fortalte ham om at vi havde til hensigt at spænde ham efter båden og trække ham ind igenem hele havnen... der var han sku ikke tilfreds med os.. Da jeg yderligere begyndte at lufte tanken om at ringe til havnefogeden så han kunne sørge for publikum, så blev stemningen umiddelbart ikke bedre[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]



Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#13
Jeg nægter osse at tro at Kluden kan svømme. Flyde, ja, men svømme er udelukket. Det forhindrer kropsbygningen......[Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)