Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ulve sniger sig ind på tyske soldater
#1
http://www.jaktojagare.se/notiser/vargar-smygjagar-tyska-soldater

"Det här är nattliga övningar som ska vara dödligt tysta. Inte fulla av skrikande, som ett gäng tjejer"
Svar
#2
HEHEHEHEHEHE Big Grin

Genialt.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
Hvordan mon de øver håndtering at fjendtlige hunde på de kanter....

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#4
de skal da bare udstyres med peberspray... så lærer de ulva da hurtigt at holde sig på afstand....

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
En salve med løsskud fra G3 eller LMG må være lige så effektiv - eller hvad end de bruger, I don't care.... =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#6
Ulve eksperten i artiklen siger jo så at de bare leger, men det er nok ikke en god ide at gå tur i det terræn soldaterne afholder øvelser i i al fald.

Marlin XT-17 17HMR gamo 6-24x50 mildot (til krager)
Remington 700 cal. 308 Meopta R-1 3-12x56
Marlin 1895 SBL (45-70), Meopta R-1 1-4x22
Marlin XT-17 17HMR gamo 6-24x50 mildot (til krager)
Remington 700 cal. 308 Meopta R-1 3-12x56
Svar
#7
Tror nu stadig jeg havde brug for et par tørre underdrenge efter at have ligget og leget hemmelig kriger og så sådan en forvokset schæfer ville hugge mine støvler midt i natten[Wink]

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#8
Hvor er ulveungernes far og mor, hvad nu hvis de også vil lege[Wink]
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Marion Morrison

Hvor er ulveungernes far og mor, hvad nu hvis de også vil lege[Wink]



De ved godt at de skal holde snotten væk fra mennesker :-)

/Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#10
Det ved de her jo så ikke...
Hvis noget lugter af mennesker må det ds være soldaternes Sverige støvler..
... Og hvis de først lærer at mennesker ikke er farlige .... Så kan sådan en lokal flok blive farlig.
Det er ikke for sjov man er benhårde omkring aflivningen af bjørne, der finder ud af mennesker ikke er farlige... Men muligvis er potentiel næringskilde...

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#11
Nu skal I saa heller ikke gøre dem farligere end de er, og da slet ikke sammenligne dem med bjørne.
Her har vi national/provins parker i det ødeste, og folk camperer der uden problemer. Der er endnu ikke nogen der mig bekendt er blevet spist af en ulv.
H
Hogmeister
Svar
#12
http://www.alaskadispatch.com/article/wolves-killed-alaska-teacher-2010-state-says
Godt nok i Alaska.

Tror heller ikke de er farligere end så meget andet.
Men jeg forstår godt de svenskere der ikke vil have at deres unger går alene til skolebussen i Sverige.
Personligt tror jeg også at hvis der ikke bliver ændret på noget i Sverige er det spørgsmål om tid inden nogen kommer til skade i et møde med en ulv.(på fri vildtbane...)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)