Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flækket negl/klo
#1
Hej,

Har her til aften lige opdaget at vores schæfer har flækket en negl/klo helt ind til roden på den ene pote. Der sidder en stump og "flagrer" i den ene side hvorimod det ser ud til at den anden halvdel stadig ser ud til at sidde fast. Hun halter ikke, men hun synes BESTEMT ikke at jeg skal kigge nærmere på det og pille ved den tå hvor det er galt. Nu er en Schæfer jo et usædvanligt stort pive-dyr, så tager det ikke såååå tung at hun piver over jeg rører ved tåen.

Skal vi BABU-BABU afsted til dyrlægen og betale alverdens weekend- & aften honorarer, eller kan vi vente til på mandag? Skal vi overhovedet til dyrlægen med det, eller er det "bare" at klippe den løse stump af?

På forhånd tak for hjælpen.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#2
jeg ville vente til mandag med at ringe til dyrlægen, og høre om det nu osse er nødventigt at kigge forbi. Smile

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????

[Image: dralflogomnavn.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#3
Klip den løse del af, så går det nok over af sig selv og så skal i nok også lige passe på, at den ikke træder i for meget sne med salt i[Smile]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#4
Så har vi besøgt en flink dyrlæge i Süderlügum. De havde aftenåbent så man ikke behøvede tage fri. Smart. Nå, men kloen skulle der ikke gøres noget ved. Hun kunne godt se at 2 af dem var flækkede men ikke så der skulle gøres noget. Da det alligevel var ved at være tid for vaccinering fik hun så lige "guldpakken" når vi nu var der. Vi var derinde i ca. 30 min, kl. 19 om aftenen, og kom af med 75 euro inkl. Alt. Se det synes jeg er en god pris!

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)