Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CZ 452 cal. .22lr varmint
#1
Hej har luret lidt på at bytte min marlin ud med ovenstående, men vil lige høre om der er nogen der har kendskab til CZ´s salonrifler. Kvalitet,finish og præcision er selvfølgelig det jeg tænker på.

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#2
Hej Lani.

Jeg har haft min BRNO 2-E (er total identisk med CZ 452) siden 1988. Den virker som en riffel i hånden (robust) og finish er mere end godkendt til en salonriffel til den pris. Låsegangen er dog ikke nær så glat som min Tikka Varmint. Det der betyder noget for mig er, at den er meget præcis. Jeg har lige sat en 9x kikkert på den her til sommer, for at få lidt mere ud af potentialet.

Det er dog et minus ved min. Når det er frostgrader, har jeg oplevet et par gange, at den ikke har nok kraft i slagstift/fjedder til at tænde. Har aldrig gjort noget ved det, da jeg kun bruger den til leg, og har vel fyret 4000 bønner afsted i den indtil nu.
Svar
#3
hvad er det for en marlin du har

Hilsen:
Hatting

Be aware of the man with only "one" riffel
man er vel jysk
Mvh. Hatting
Custom Metalsmith
http://www.gunsmith.dk 
http://www.dkbullets.dk
Svar
#4
-Der er ligeså meget kvalitet og præcision i en Marlin, som der er moral i en Amerikaner[Big Grin]
Lasse! Tænk; WEIHRAUCH!

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#5
ha ha klud....Jeg skal da ikke nægte at jeg er lun på HW66, men jeg bliver sgu´ lidt forskrækket over prisen......

Husk på at hvis os offentlige ansatte skulle aflønnes efter fortjeneste, så var det sgu´ slut med skattestoppet[Big Grin][Big Grin]

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#6
Og til Hatting...Det er en model 925 micro grove barrel

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#7
Jamen Lasse, på lørdag prøver du da bare min HW 60J! Desuden er din Marlin vel rustfri og meget blank? -Har du købt dig et ansigtsnet? Husk handsker! Husk kragekald.........husk dig.......[Big Grin]

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#8
Hej Klud, jeg har lige været i Østjysk og købe camo til hænder og ansigt. Et liggeunderlag blev det også til. Det der med kragekaldet har jeg sgu´ glemt....shit..nå det går nok..

Prøvede også lige en Sako finnfire med matchpibe og gevind til moderator, men blev slemt skuffet. se tråd om dette andet sted.

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)