Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Labber søger nyt hjem
#1
Jeg er i kontakt med en mand, der er nødt til at afhænde to sorte labrador af personlige grunde.
De er 6 år og er efter sigende formel 1 men er uden stamtavle. Det er en intakt tæve og en kastreret hanhund og de er vandt til at gå i hundegård sammen. De er søde familiehunde, der er vandt til børn og har tidligere boet sammen med en kat. De er ikke jagttrænede, men manden mener at i hvert fald tæven har jagtinstinkt (lur mig om der ikke er jagt i dem begge, hvis de får den rette træning/motivation). De bor pt må midtsjælland.
Skriv pm, hvis du interesseret.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#2
Slet ingen der kender nogen der kunne bruge sådan et par fine hunde? Jeg ville fandme være ked af at skulle aflive dem. Det er det jeg er blevet bedt om [V].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Ved ikke. Hører lige af mine venner

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#4
Så er der nogen der skal ud og møde hundene. Jeg håber at alle bliver glade.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
Hvis nogen synes det ser rigtigt ud, så får de to labbere et godt hjem[Smile]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#6
Nogen ser dem i morgen på egen gård. Nuværende ejer er glad for at der forhåbentlig kommer en anden ende på det end den først planlagte.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#7
Det ser ud til at lykkedes. Tak til Claxel for hjælpen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)