Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Den største dræber i naturen
#1
http://www.metroxpress.dk/nyheder/katte-er-en-kmpe-trussel-mod-dyrelivet/KObmaC!06HrQnTjDqtbw/?utm_source=eniro&utm_medium=eniroBoks&utm_campaign=eniro

Flyttet af Kima
Svar
#2
Mod dette "nye" problem, ordinerer lægen stikpiller i form af grundstoffet Pb[Big Grin]
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by P226

Mod dette "nye" problem, ordinerer lægen stikpiller i form af grundstoffet Pb[Big Grin]



Husk nu fremlysning mv.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Husk nu på at katte strejfer ret langt og at der i den brede befolkning er er en accept af at katte ikke holdes på egen matrikel. Der er ikke en accept af at skyde folks kæledyr og vi er som jægere afhængige af den brede befolknings accept.
Desuden: Det kunne være den kat der gør livet værd at leve for din (eller en andens) mormor.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#5
Hvis en kat er det der gør livet værd at leve for din mormor, er det måske på tide at hendes familie strammer r*v og tager sig af hende .... Sikke da noget .... bleeuuurgh ... som Vakse Viggo siger ...

Skyd IKKE kattene, men pres på for at få lavet en "kattelov" ligesom hundeloven, så de "EJEDE" katte er NOGENS ANSVAR ... Lav derefter en jagttid på vilde katte... Defineret som dem uden et synligt refleks halsbånd ... eller blaze-orange farve i pelsen...[Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Hvis en kat er det der gør livet værd at leve for din mormor, er det måske på tide at hendes familie strammer r*v og tager sig af hende .... Sikke da noget .... bleeuuurgh ... som Vakse Viggo siger ...

Skyd IKKE kattene, men pres på for at få lavet en "kattelov" ligesom hundeloven, så de "EJEDE" katte er NOGENS ANSVAR ... Lav derefter en jagttid på vilde katte... Defineret som dem uden et synligt refleks halsbånd ... eller blaze-orange farve i pelsen...[Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"



Nøj jeg er enig her...

Mvh.
Fair
Mvh.
Fair
Svar
#7
Rolig nu folkens.

Jeg er ikke tilhænger af tilfældige nedskydninger af hverken katte eller hunde. Kan i ikke se det sjove i min formulering[Big Grin] Det var kun ment som en sjov kommentar til artiklen. Jeg skulle måske have gjort ironien mere synlig[Wink]

De katte jeg har skudt, har alle været vildkatte på en minkfarm, beliggende laaaaaaangt ude i det vestjyske. Med positiv ID på at de var vildkatte.

@ dravis. Som sædvanelig er jeg rørende enig med dig[Smile]

Hilsen Kim
Hilsen Kim

Skov- og landskabsingeniør Hold 18
Svar
#8
Det burde indføres ved at lov at mennesker der holder katte der færdes udedørs, sådan som fleste holder kat, SKAL Steriliseres - dette ville minimere problemet i løbet af ganske få år.
Svar
#9
Ha Ha mente selvfølgelig at det er kattene der skal Steriliseres
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by kimcar

Ha Ha mente selvfølgelig at det er kattene der skal Steriliseres



God humor[:o)]

vh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Der er kun én ting som er værre end mandschauvinister og det er kællinger, der ikke gør som der bliver sagt!"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)