Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Amerikanere på jagt
#41
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by kluden
[brJeg har aldrig skudt et stykke vildt der var længere væk, end ca. 85 meter,Knæk og bræk!
-Klud.



Det er jo løgn [Big Grin]

Jeg har da stået bag ved dit udflydende korpus og været vidne til at du leverede en one shot/one kill på en skarv der sad på en pæl over 200 meter væk.
Der er stadig aftryk af dig i den bløde muld på gerningsstedet - bonden har måttet dræne, da der altid stod vand i hullet.....

Ja bortset fra det med at bonden måtte dræne har jeg også hørt den historie med skarven. Jeg har indtil nu naturligvis ikke troet på ham, men da m@x umiddelbart virker mere troværdig, så må jeg jo ende med at tro på hvad han siger....
Nej Spøg til side. Kluden har endnu ikke sendt riffelkugle efter et stykke vildt der ikke har lagt sig og det tror jeg bestemt skyldes hans meget restriktive tilgang til det med at sætte begrænsninger for sig selv.. eller rettere tror måske engang han valgte at ramme forbi en mus inde i stuen, det er ihvertfald derfor der er buler i hans Leupuler-kikkert på 22éren [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!



Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#42
Citat:quote:

eller rettere tror måske engang han valgte at ramme forbi en mus inde i stuen, det er ihvertfald derfor der er buler i hans Leupuler-kikkert på 22éren


Var det ikke fordi han forsøgte at affange den med et kolbe-hug,og ved et uheld bankede okkuklaret ned i sofabordet....??[Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#43
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Citat:quote:

eller rettere tror måske engang han valgte at ramme forbi en mus inde i stuen, det er ihvertfald derfor der er buler i hans Leupuler-kikkert på 22éren


Var det ikke fordi han forsøgte at affange den med et kolbe-hug,og ved et uheld bankede okkuklaret ned i sofabordet....??[Big Grin]

Hilsen Ulrik



Godt nok har jeg hørt meget om forskellige mennesker herinde, men at der findes bare én, som er så nærig at han ikke ofrer et skud, og i stedet forsøger at SLÅ dyret ihjel ved at bruge våbnet som kølle, dét overgår altså min forstand! [:I](sagde blondinen da hun stod i vand til navlen.....)

[Image: DRALF-logoRYDSTRM4x4.jpg]
Svar
#44
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Citat:quote:

eller rettere tror måske engang han valgte at ramme forbi en mus inde i stuen, det er ihvertfald derfor der er buler i hans Leupuler-kikkert på 22éren


Var det ikke fordi han forsøgte at affange den med et kolbe-hug,og ved et uheld bankede okkuklaret ned i sofabordet....??[Big Grin]

Hilsen Ulrik



HAHA HAn har altså selv fortalt det.... det er det gode ved Kluden
han fodrer os med trumfer.... griner[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#45
[Big Grin]ja-det er jo også en god historie.... Men jeg undrede mig også over at han ikke tømte magasinet efter det stakkels lille kræ.... Måske han er begyndt at gå op i indretning,og så syntes han sikkert ikke at det passede med ekstra huller i gulvet,netop dér hvor musen befandt sig....[Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#46
Jeg kan da ikke se noget galt i at skyde indendørs. Jeg havde en gang en mus der boede under køleskabet.
Fælder med diverse lokkemad gjode bare at musen smuttede med lokkemaden uden at komme i klemme.
Så tænkte jeg - du skyder den bare. Jeg klikkede kikkerten rigeligt op for at få kuglebanen op i sigtelinien på den korte afstand af ca. 5 meter. Sådan en cal.22 kugle laver et gevaldigt hul i det natpotteblik koreanske køleskabe er lavet af [Sad!][xx(][Sad]

Nå, men jeg fik køleskabet i første forsøg og musen i andet forsøg [^][8D]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#47
Jeg havde engang afmonteret mit toilet for at renovere rummet. Afløbet i gulvet blev stoppet til med en indkøbspose proppet med klude. Da jeg kom hjem om aftenen var posen væk og jeg lagde nogle fliser over i stedet. Næste morgen var der gnavet i dørtrinet og rottelorte på gulvet [Sad!]. Det nemme ville have været at fjerne fliserne men jeg hentede min .22 leveraction og et koben. Jeg smadrede skabet med kobenet og nakkede den noget hidsige rotte med .22´eren. En enkelt kunne nok have gjort det men man kan godt blive grebet når der der først er gang i leveren [^].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)