Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Salonpatroner efterlyses
#1
Er der nogen der ved hvor man kan købe følgende salonpatroner i kaliber .22lr. Synes det er sjovt at have lidt forskelligt at vælge imellem.

CCI - CB long
CCI - Quik Shok
CCI - Velocitor
Remington - Viper
Remington - Yellow Jacket
Aguila - SSS Sniper SubSonic
Aguila - Colibri

Med venlig hilsen, og på forhånd tak
Rasmus Jakobsen
Svar
#2
Når du finder Aguila SSS Sniper Subsonic vil jeg da også gerne vide det. Så vidt jeg husker er det dem med en MEGET tung kugle....
MVH
Henrik
Svar
#3
Gamefair i Nærum har Remmington Viper til 40 kr. for 50 stk.
Mener at de har alt fra Remmington.

Asumption is the mother of all fuck'ups...
Asumption is the mother of all fuck'ups...
Svar
#4
Prøv Karlslunde Sport.

Jeg har set SSS hos ham, men nu er det 4 år siden jeg boede i Danmark...

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#5
Har tidligere prøvet at kontakte Karlslunde Sport, men de førte ikke Aguila Sniper SubSonic mere. Er der nogen der har erfaring med at importere ammunition fra USA. Dette kunne være en mulighed for at skaffe de mere sjældne typer. De har i hvert fald en masse spændende på http://www.22ammo.com

Med venlig hilsen

Rasmus Jakobsen
Svar
#6
Import af Ammo kræver ca. samme papirarbejde som import af skydevåben.

Man skal bare være opmærksom på at Ammo sendes som Farligt Gods.
Dvs. det er P***e dyrt(Fragtgebyr, Speditørgebyr, papirgebyr, fragt til havnen, håndtering osv.....), + KUN med skib.
Jeg vil gætte på at den første æske patroner koster kr. 1000 i fragt... Men det kan være der er en speditør her på forummet der kan give en anelse mere nøjagtige priser.

Hvis du kan finde din ammo i et EU land, så er det nok MEGET nemmere.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#7
For en lidt tungere kugle end std. så kig på Lapua SCOREMAX

Citat:quote:

Fra http://www.nammo.fiSCOREMAX

[Image: scoremax.jpg]

A rimfire cartridge with a muzzle velocity of 315 m/s and heavier bullet 3.1 g (48 gr). Ideal for small game and and varmint hunting, Scoremax is less sensitive to crosswind drift than a lighter rimfire bullet. The payoff is maximum striking energy and a stable trajectory.


Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)