Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sønderborg/Alssund i chock
#1
Rygtet vil vide at en af de største riffelnørder i lokalområdet har opgivet at udøve jagt med sit sparsomme grej. Det meste er sat til salg og fra pålidelig kilde hedder det sig at: "manden gik ned på sit udstyr".

Vi tænker på dig!

SS

[Image: 47098cfe-d849-4196-b8dd-0726f9126452_zpsac6341b8.jpg]"Once upon a time in the West"
"Once upon a time in the West"
Svar
#2
Hvemhvadhvor[:0], vi må jo have Responseteamet afsted i en fart[Smile]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#3
He he,

han sælger kun ud for at kunne købe nyt[Wink]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#4
Har han husket at logge af sin FB profil ?

Jeg annoncerede engang frejdigt på FB, at jeg var træt af jagt og skydning, og havde solgt alle skydevåben. Det medførte den mest massive opmærksomhed af typen " Åh nej dog, hvad er der sket ?" jeg nogen sinde har set.

Det var selvfølgelig ikke mig der havde postet, men min kone var kommet forbi en pc med min profil åben [xx(]

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#5
Jeg havde engang en kollega der kom forbi en anden kollegas uløste PC. Han skrev så en rigtig sviner som sendte den til sig selv, gik tilbage til sin egen PC og lavede et 'hvad fanden mener du ?' reply...

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Der kan være stor humor i facerape [Big Grin].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)