Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
gule rev
#1
pga visse venners respekt for deres koner (konfirmationssæson) er der 3-4 ledige pladser på vores faste tur med Yellow Reef søn d. 28.4.
vi har hele båden med 12 pladser
PM eller mail

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#2
Surt... har selv konfirmation d. 28/4... :-(

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
er du ikke ældre ? [Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Det kan jo være han er konverteret i en sen alder[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#5
Min knægt skal også konfirmeres dén dag-ellers ville gerne have været med,det er sgu super spændende at fiske på revet.[Smile] Knæk og bræk på turen.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by STROM

er du ikke ældre ? [Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger



Næ, jeg er bare ualmindelig velkvalificeret i forhold til min alder..[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

.....nu certificeret indianer...med license to kill... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Det kunne sku være fedt lige at komme en smut på havet igen. Det er længe siden. Tror desværre at der kommer en del minkunger på det tidspunkt.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by STROM

pga visse venners respekt for deres koner (konfirmationssæson)


Hmmm, jeg kan selv huske det år min kone blev konfirmeret, men da var hun altså kun min kommende kone, det andet er vist ikke helt lovligt[:0]
[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

Originally posted by STROM

pga visse venners respekt for deres koner (konfirmationssæson)


Hmmm, jeg kan selv huske det år min kone blev konfirmeret, men da var hun altså kun min kommende kone, det andet er vist ikke helt lovligt[:0]
[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det



Kima
Din gamle gris. Du må være fra Brønderslev egnen, i det område er det af praktiske årsager der let går 10 år før man gifter sig [Wink]

Mvh. Loft
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by LOFT
Kima
Din gamle gris. Du må være fra Brønderslev egnen, i det område er det af praktiske årsager der let går 10 år før man gifter sig [Wink]

Mvh. Loft


Nix, jeg er fra Aalborg kanten[^], men okay der er ikke så langt til Brønderslev[Big Grin]
Praktiske årsager, jajo, hun skulle jo lige blive lovlig[:I], samtidig skulle den gamle lige flytte først[}Smile]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by Kima

Citat:quote:

Originally posted by LOFT
Kima
Din gamle gris. Du må være fra Brønderslev egnen, i det område er det af praktiske årsager der let går 10 år før man gifter sig [Wink]

Mvh. Loft


Nix, jeg er fra Aalborg kanten[^], men okay der er ikke så langt til Brønderslev[Big Grin]
Praktiske årsager, jajo, hun skulle jo lige blive lovlig[:I], samtidig skulle den gamle lige flytte først[}Smile]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det



Er selv kommet faretruende tæt på Brønderslev, (men er orginalt fra midten af Tysklandsodde). men var dog gift inden jeg flyttede til Aabybro. Så må jeg bare håbe jeg aldrig får nogle døtre [Sad]

STORM: Start og forventet slut?
Hirtshals eller Hanstholm?
og pris?

Mvh. Loft
Svar
#12
Hanstholm ca 0530 til 1700
som sagt lejer vi hele båden, den koster 10200,- plus lidt morgenbrød.
i skrivende stund er vi 9 og ender vel forhåbentlig på 12
prøv at Google "yellow reef" rederiet

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#13
Husk søsygepiller! Yellowreef og Bonito er rædselsfulde at sejle i, hvis der er bølger.. men hurtigt ude på pladserne....

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#14
1-2 pladser tilbage

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#15
Tak for info.
Men det bliver uden mig [Sad] det bliver for dyrt, når jeg også skal have pimpet grejtasken først.
Kunne ellers godt tænke mig at prøve sådan en tur på havet.

Håber i får en kanon tur [Smile]

Mvh. Loft
Svar
#16
Skal derud i uge 28. Første gang jeg skal så sent derud på sommeren... Nogen der ved, hvilke arter, der er dominerende på det tidspunkt (undtagen makrel - som på visse dage kan være en pestilens).

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#17
så er der udsolgt !
takker for venlige ønsker [:p]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#18
så var der en mere der hoppede [}Smile]
en plads ledig, evt samkørsel fra sønderjylland

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#19
Pis osse - skal skyde i Karup den dag [Sad] er ved at blive lidt vægelsindet, efter jeg for 3 år siden holdt ferie i Norge - en Skager 660 indgik i lejemålet, og knægtene og jeg fangede 13 arter .

Uvenner med Photobucket - men medlem af Asgaard.
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=25600
mvh
Svar
#20
Jeg er klar hvis der er plads
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)