Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Feltskydninger 2013
#1
Et par medlemmer foreslog at vi lavede en samlet oversigt om de enkelte feltskydninger.

I opfordres derfor til at bringe kontaktoplysninger og datoer i denne tråd.

Aftaler om deltagelse i de enkelte skydninger foretages i andre tråde for at holde denne oversigt så overskuelig som muligt.
Kommentarer og lign. bliver slettet uden varsel.

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
27 april kl. 0800-1500
Borrisstævne/jagtfeltskydning
osse skydning med kombivåben

Hoven Hjemmeværnsgård
Hulmosevej
6880 Tarm

Kontaktperson : Hans Jørn Dahl tlf. 40787882

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#3
28 april kl. 0800-1600
Grønbjerg jagtforening

Ulfborg skyttecenter

Kontaktperson : Jørgen Bank tlf. 97324595

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#4
16 juni kl. 0800-2000
Hoven jagtforening
Lapua jagtfeldtskydning

Kontaktperson : Birgit Jespersen tlf. 22434714

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#5
3 august

Hover jagtforening

Ulfborg skyttenter

Kontaktperson : Jens Dam Mortensen tlf. 97348347

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#6
Danmarks jægerforbund Kreds 3 indbyder hermed til en spændende jagtfeltskydning i Hevring skydeterræn søndag d. 26. maj.

Pris 150 kr. Skydningen er åben for alle.

Der skydes i hold a’ 5 skytter. Kan du ikke samle et helt hold, så tilmeld dig alligevel, så samler vi holdet

Skydningen foregår til vildtskiver på jagtrelevante afstande og med forskellige skydestillinger. Der skal bruges ca. 50 skud til skydningen.

Tilmelding telefonisk til Bo Rodam på 2452 2909 efter kl. 18.00.
Skydetid oplyses ved tilmelding.
Tilmeldingen er først gældende når beløbet er indbetalt på Reg. Nr. 1981 Konto 7555445061. Husk at angive navn og skydetid ved betalingen.
Man bedes møde ca. 45 min. før den angivne skydetid for afhentning af skydekort i sekretariatet og transporttid. Man bliver kørt ud i skydeterrænet.

Der vil ikke være mulighed for indskydning på dagen. Der er ikke mulighed for at købe patroner eller mad og drikke på dagen, da lejrens cafeteria er lukket.

Der må kun bruges de hjælpemidler, som er på standpladsen.

Brug af mundingsbremse er ikke tilladt.

Vel mødt til en god og hyggelig dag i Hevring skydeterræn
Svar
#7
14. september kl. 08:00 - 18:00 (Dagen før Jægerforbundets FM)
Lem Sogns Jagtforening
Ulfborg Skyttecenter

Kontaktperson: Per Greve Sørensen tlf.: 21 84 38 92

Skydningen er godt nok udsolgt, men der opstår som regel ledige pladser i løbet af dagen. Så, mød op ved indskrivningen i cafeteriet fra kl. 08:00 og bliv skrevet på venteliste. Skytter på venteliste kan blive ringet op med kort varsel.

Mulighed for indskydning og bjørneskydning.
Se mere her: www.lemsognsjagtforening.dk/

M.v.h. Vejmand
M.v.h. Vejmand
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)