Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Første ground hog jagt 2013
#1
Saa kom jeg endelig afsted efter groundhogs igen. Har ikke været oppe paa jagt siden sidste aar i Maj.
Vi har et meget kort vindue at gaa i pga græsset bliver fo højt og man kan ikke se dem.
Skød 20 og en af dem paa 545 yds maalt med en Leica Geovid laser afstands maaler af min makker.
Jeg prøver at vedlægge et par billeder som jeg har stærkt reduceret fordi mine andre billeder altid er for store.
[Image: IMG_3458_zps8ccc6d70.jpg]
Jeg aner ikke hvad der er blevet lagt ind, men det skulle vise mig som ligger ned og skyder og min makker der staar ved vores 'war wagon' en 2012 Ford F 150 4x4.
H
Hogmeister
Svar
#2
OK, saa hvordan indsætter man 2 billeder paa samme tid??
H
Hogmeister
Svar
#3
Prøver en gang til

[Image: IMG_3457_zps7a9318aa.jpg]
Hogmeister
Svar
#4
Du laver en ny linie til næste billede.

En rigtig lås er en mauser.
[Image: Mauserls.jpg]
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#5
Der er fejl i linket fra Photobucket.

Et link direkte fra Photobucket ser således ud med klammerne erstattet af parenteser:

(img]http://img.photobucket.com/albums/v487/416tatanka/DSC_2894_zps1c719bc6.jpg[/img)

Jeg kan se at Photobucket igen har redigeret indstillingerne og fjernet klammerne (img) og (/img)

Dem kan du selv hente med "indsæt billede" knappen fra værktøjsbjælken øverst.

Jeg viser det lige. Denne gang sætter jeg billedet ind og hvis du vil se en gang til hvordan linker skal se ud, kan du quote mig og se det.

[Image: DSC_2897_zps9385b8bb.jpg]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Sådan [Smile]
[Image: IMG_3458_zps8ccc6d70.jpg]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#7
@ M@X. Har ikke en kæft begreb om hvad du snakker om. Det er Volapyk for mig. Kan heller ikke se nogen forskel i det billede du har lagt in udover det staar længere til venstre.
Saa det er min opfattelse at fejlen ligger hos photobucket, og saa maa de fandeme rette paa det.
H
Hogmeister
Svar
#8
Det link du har lagt ind ser således ud:
[ IMG]http://i1359.photobucket.com/albums/q797/hoyer1/IMG_3458_zps8ccc6d70.jpg[/IMG]

Det skal se således ud:
[ IMG]http://i1359.photobucket.com/albums/q797/hoyer1/IMG_3458_zps8ccc6d70.jpg[/IMG]
Svar
#9
Dog har jeg for at der ikke kommer billeder laver et mellemrum mellem [ og IMG]
Svar
#10
........Og hvordan skal jeg vide det? Jeg uploader billedet til Photobucket, og naar jeg har brug for det trykker jeg paa 'isert' Hvor forventer man at jeg skal fjumre rundt alt det Gobble de Gook.
Hvor skal jeg begynde at lave om paa det, og er efterhaanden skide ligeglad. Det maa være
photobucket's opgave at løse det problem.
Nu har jeg fandeme lige med megen møge og besvær lært hvordan man indsætter billeder, og er ikke interesseret i at begynde forfra.
H
Hogmeister
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)