Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Månedens Kælling
#1
Hvorfor kan jeg ikke logge ind på månedens kælling...

Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#2
Det er et forum for dem der kender det hemmelige håndtryk.

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
Månedens kælling er åbentbart en klub i klubben, hvor kun tøserne må komme, fordi at de bliver moppet i Members only[Big Grin]

Så lad tøsebørnene være, PT er KIMA og Rolin noteret, som de første(største).[8D][Big Grin][Big Grin]

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#4
Jaja, så må I kigge[Smile]
Vi skulle lige have det sidste på plads[^]

@Santo, du er en modig mand[Wink]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#5
Jeg synes det er en dum ide med den tråd. Forum'et har rigelig med "insiter" klub i forvejen - og den her vil bestemt ikke gøre det bedre.
Sitet risikerer at gå endnu mere fra at være et seriøs forum for bredden, til at være en "sandkasse" for de indspiste.
Selvfølgelig skal der også være plads til lidt sjov og ballade, men det har vi " off topic" til, kan absolut ikke se der er grund til at trække sitet ned i sølet.
Snot for sig og skæg for sig - synes det er dybt useriøst.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
Hvad f***** Claus, kandiderer du allerede til juni udnævnelsen[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by CP

Sitet risikerer at gå endnu mere fra at være et seriøs forum for bredden, til at være en "sandkasse" for de indspiste.
Selvfølgelig skal der også være plads til lidt sjov og ballade, men det har vi " off topic" til, kan absolut ikke se der er grund til at trække sitet ned i sølet.



Den nye tråd er netop lagt i "Off topic" som er åben for alle.(eller bliver åbnet når admin har fået tid) Så der skulle ikke være noget indspist i det. Skulle du blive nomineret kan du bare takke nej til æren. Længere er den ikke.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by GT

Hvad f***** Claus, kandiderer du allerede til juni udnævnelsen[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]



Ja det var jeg godt klar over jeg ville gøre

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by CP

Sitet risikerer at gå endnu mere fra at være et seriøs forum for bredden, til at være en "sandkasse" for de indspiste.
Selvfølgelig skal der også være plads til lidt sjov og ballade, men det har vi " off topic" til, kan absolut ikke se der er grund til at trække sitet ned i sølet.



Den nye tråd er netop lagt i "Off topic" som er åben for alle.(eller bliver åbnet når admin har fået tid) Så der skulle ikke være noget indspist i det. Skulle du blive nomineret kan du bare takke nej til æren. Længere er den ikke.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!



Du forstår ikke hvad jeg mener - Max, jeg er heller ikke så god til at udtrykke mig.
Jeg tror tråden vil blive en smal tråd hvor "toppen af poppen" vil muntre sig.
Det er vel ingen hemmelighed at at nye + mange der læser med på sidelinjen i forvejen mener at sitet er noget indspist og er bange for at melde sig på banen - en sådan tråd vil absolut ikke gøre det bedre.
Og nej - det har ikke noget at gøre med om jeg er kandidat eller ej.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#10
Indrømmet [Smile] Der skal mod til at kaste sig ind i kampen. Nogen får lidt tæv i starten, men oftest slibes kanterne af og gnisterne dør ud.
Jeg kan f.eks godt huske Skovfogedelev Christensen [Big Grin] Han modtog lidt stryg i starten, men nu kører det da fint [^]
lad os nu bare se hvordan der kommer til at køre - virker det ikke er jeg sikker på at moderatorteamet griber ind [Smile]

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#11
Det er i mine øjne endnu et eksempel på at dette site bevæger sig længere væk fra at være et seriøst våbensite, som det var engang.

Det bliver mere og mere tydeligt, at det er en legeplads for nogle få "hanelefanter" der har behov for at hævde sig selv, ved at nedgøre andre. Trist da disse personer tydeligvis besidder stor våbenteknisk viden og jagtmæssig erfaring, som mange vil kunne drage nytte af. Den bliver så ikke udnyttet, da uerfarne ofte søger hurtigt væk til andre sites, hvor stemningen er mere imødekommende.

Ser vi nogle år tilbage, så er der mistet medlemmer som bidragede stor til sitet og andre har tydeligvis droslet betydeligt ned i forhold til tideligere. Hvilket har ført til at sitet efterhånden er præget af få personer, hvilket samlet set har forringet sitets kvalitet. Ikke at disse personer ikke har viden, det øger ofte kvalietet når debatterne bliver mere nuanceret end tilfældet efterhånden er her.

Mvh.
Jørgen
Svar
#12
slap nu af, det er off topic[Big Grin]

Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!
Mvh.LANI



Svar
#13
Ja, der er vel ingen der er i tvivl om jeg er 100% enig med Jørgen.
han skriver det lidt bedre end jeg selv gør.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Lani

slap nu af, det er off topic[Big Grin]

Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!


Ja - det er netop det det er, selvom det eksisterer i forvejen.
Men det er åbenbart den vej sitet skal bevæge sig.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#15
@CP og andre modstandere af "månedens kælling".

Jeg er enig i ting fra begge lejre, men når jeg opgør plusser og minusser så er jeg nok egentlig fortaler for "platte" tråde.

JSC skriver det egentligt ret godt, forummet besidder nogle kapaciteter som vi alle suger på og nyder godt af deres viden uden dem ville det være svært at få svar på mange specifikke spørgsmål.

At de så indimellem går helt i selvsving[Wink][Big Grin], og er udenfor rækkevidde kan forstyrre mange gode tråde - så netop derfor tror jeg overordnet at en tråd som denne er positiv, da den måske kan holde våben og jagt relaterede tråde fri for "spam".

Så lad da endelig folk muntre sig i "off Topic", hvis det er til fordel for andre tråde. Vi kan jo læse med og deltage i løjere som vi hver i sær lyster - der er jo ikke læsetvang[Wink]

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"
Svar
#16
Citat:quote:

Originally posted by Boryx

@CP og andre modstandere af "månedens kælling".

Jeg er enig i ting fra begge lejre, men når jeg opgør plusser og minusser så er jeg nok egentlig fortaler for "platte" tråde.

JSC skriver det egentligt ret godt, forummet besidder nogle kapaciteter som vi alle suger på(selvom det er off topic, vil jeg gerne være fri for billeder[B)][Wink]) og nyder godt af deres viden uden dem ville det være svært at få svar på mange specifikke spørgsmål.

At de så indimellem går helt i selvsving[Wink][Big Grin], og er udenfor rækkevidde kan forstyrre mange gode tråde - så netop derfor tror jeg overordnet at en tråd som denne er positiv, da den måske kan holde våben og jagt relaterede tråde fri for "spam".

Så lad da endelig folk muntre sig i "off Topic", hvis det er til fordel for andre tråde. Vi kan jo læse med og deltage i løjere som vi hver i sær lyster - der er jo ikke læsetvang[Wink]

//Boryx

"I started out with nothing and i´ve still got most of it left"


Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by jsc

Det er i mine øjne endnu et eksempel på at dette site bevæger sig længere væk fra at være et seriøst våbensite, som det var engang.
Overhovedet ikke, vi har stadig seriøse tråde, men der skal være plads til sjov ellers bliver det hele sgu for alvorligt
Det bliver mere og mere tydeligt, at det er en legeplads for nogle få "hanelefanter" der har behov for at hævde sig selv, ved at nedgøre andre. Trist da disse personer tydeligvis besidder stor våbenteknisk viden og jagtmæssig erfaring, som mange vil kunne drage nytte af. Den bliver så ikke udnyttet, da uerfarne ofte søger hurtigt væk til andre sites, hvor stemningen er mere imødekommende.
Tja, jeg har lidt svært ved at se hvor de så vil søge hen, tit er de nye lidt selv skyld i at de får "klø", det er noget med at hyle med de ulve man er iblandt, sagt på jydsk, lad være med at spørge hvis ikke du accepterer svaret

Ser vi nogle år tilbage, så er der mistet medlemmer som bidragede stor til sitet og andre har tydeligvis droslet betydeligt ned i forhold til tideligere. Hvilket har ført til at sitet efterhånden er præget af få personer, hvilket samlet set har forringet sitets kvalitet. Ikke at disse personer ikke har viden, det øger ofte kvalietet når debatterne bliver mere nuanceret end tilfældet efterhånden er her.
der er jeg lodret uenig, folk kan lære at bruge den udmærkede search funktion, det bliver lidt træls for 117. gang at svare på hvad der er den bedste kaliber osv., flere af de gamle holder sig tilbage fordi de har svaret. hvis alting skal dreje sig om jagt og våben får det en ende når alle spørgsmål er stillet, så lad os da drille hinanden lidt osse

Mvh.
Jørgen



[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#18
jeg kan ikke se problemet i at der er oprettet "månedens kælling" i off topic.[?]

Når jeg læser blandt de mange seriøse indlæg der er i næsten alle topic,[^] støder man desværre på en mindre del folk der lyder som en kællinger,[xx(].
Jeg læser på mange forskellige sider rundt om i verden og dette forum "VTF" er nok det hvor videndatabasen og hjælpsomheden er størst og mest seriøs, der er altid hjælp at få næsten døgnet rundt.[Big Grin]

Når jeg i min gennemgang af members indlæg ser på hvem der ligger fremme i front er det en mindre mængde der altid er hjælpsomme, samt nogle få der næsten altid skal ryge i totterne på hinanden, her er det måske på tide at man lige fejer for egen dør inden man giver sig på andre.[:o)]

med månedens kælling håber jeg at det kunne komme til at sætte lidt kulør på tilværelsen for alle herinde,[8D] det er absolut ikke meningen at latterligøre folk, man har muligheden for at takke nej, samtidig er det altid nye folk der er med til at udvælge blandt de kandidater der bliver fundet, så muligheden for personlig hets skulle være minimeret.[^]

Samtidig vil jeg gerne opfordre jer alle derude der sidder og læser et topic men ikke rigtig tør at blande sig i den pågående debat, til at komme frem med jeres synpunkter, måske har i noget de gamle ræve ikke lige har, samtidig bliver VTF mere stærkt hvis alle deler med sig og lære lidt af andre, det er vel i bund og grund til vi er her.[?]

Jeg var selv forsigtig da jeg startede herinde og ja nogle lussinger får man nå man stikker næsen frem, med det er bare at samle sig og tilbage på hesten. for intet kommer gratis.

Med ønske om en god pinse til jer alle derude.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#19
Lussinger - jeg startede med tørre tæsk, da jeg var ærlig nok til at prissætte en 22.250 patron.

Havde lige glemt der nogen der ladede med salg for øje [:I]

Jeg vender tilbage i kællinge tråden, når årets kælling skal udpeges [}Smile]

mvh
mvh
Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by jsc

Det er i mine øjne endnu et eksempel på at dette site bevæger sig længere væk fra at være et seriøst våbensite, som det var engang.

Det bliver mere og mere tydeligt, at det er en legeplads for nogle få "hanelefanter" der har behov for at hævde sig selv, ved at nedgøre andre. Trist da disse personer tydeligvis besidder stor våbenteknisk viden og jagtmæssig erfaring, som mange vil kunne drage nytte af. Den bliver så ikke udnyttet, da uerfarne ofte søger hurtigt væk til andre sites, hvor stemningen er mere imødekommende.

Ser vi nogle år tilbage, så er der mistet medlemmer som bidragede stor til sitet og andre har tydeligvis droslet betydeligt ned i forhold til tideligere. Hvilket har ført til at sitet efterhånden er præget af få personer, hvilket samlet set har forringet sitets kvalitet. Ikke at disse personer ikke har viden, det øger ofte kvalietet når debatterne bliver mere nuanceret end tilfældet efterhånden er her.

Mvh.
Jørgen


Jeg er ganske enig. VTF har udviklet(nedviklet) sit til et chat forum for noget mærkeligt indforstået vrøvl for nogle ganske få forummedlemmer. Den samme gruppe har åbenbart formået at sætte sig på den toneangivende moderatordel og det kan ikke beklages nok.

"Månedens kælling".....tjaa, det er ganske vist en tråd under "off topic", men det er nok meget betegnende for hvad der er sket i dette forum.........................i mine øjne er det et fladpandet ligegyldigt forsøg på at være morsom..............det er ikke sjovt................men fred være med det, hvis det kan morer nogen, så for min skyld ingen alarm.

Der var engang nogle udbrydere fra dette forum som forsøgte at lave et nyt våben/jagt-forum, hvordan gik det med det? Jeg mener at huske at een af dem var præst - hvis forumet stadig findes, ville et link være kærkomment.........................
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)