Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Midway
#1
[Midway - min bare rxx !

Der er ingen hjælp at hente fra USA....
Blot at man skal henvende sig til den danske Midway
og en sang fra de varme lande.

Noget skal jeg have for mine penge, så jeg vil lige hører mine våben brødre her i de nordisk lande - England og USA i divs. jagt forummer om de har samme problem..... man er jo nød til at have lidt luft når man nu at blive taget bag i...............

Mvh. Sniper2/Kim Madsen

Sad]
Svar
#2
Hej Kim.
Hvis du har betalt for dine vare og ikke modtaget dem, kan du sende et brev/mail til dem, hvis de vælger ikke at svare, kan du henvende dig til din bank og kræve dine penge tilbage, der er dog et men, du skal have betalt med et betalningskort Dankort/visa/mastercard, for at banken hjælper dig.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Hej

Er i fuld gang...

Men hvis de er gået på røven, så er det nok lidt svært, man kan jo ikke plukke en skaldet.
Noget kan tyde på det, da flere tlf. nr. er ude af drift/ophørt ifølge de ting jeg har fået oplysninger om og der er ingen respons på mail
Men det undre mig at selve siden fra Midway Danmark stadigvæk findes på nettet ????? Er det ikke sært - er det lovligt da der er åbenbart flere der har problemer.

Næ! Noget har man da lært, man skal handle lokalt.

M.v.h.. Sniper2/Kim Madsen [Sad]
Svar
#4
Det skulle inte have at sige om de er gået konkurs eller ej, du har ret til at få dine penge tilbage.
Syntes du skal rette henvendelse til følgende.
Forbrugerklagenævnet: http://www.forbrug.dk/Dine-klagemulighed...agenaevnet

DR1/kontant: http://www.dr.dk/DR1/kontant/Klag%20din%20sag_1.htm

Hvis der er flere derude der er i klemme med MIDWAY eller andre useriøse firmaer, skal de også klage, jo flere der klager større er chancen for der sker noget.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)