Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Langdistanceskydning, Jagtfeltskydning.
#1
Kunne du tænke dig at lære din riffel bedre at kende, er dette måske noget for dig!

Ulfborg skyttecenter tilbyder langdistance skydning på op til 600m. Vi er nogle stykker der har lejet Centeret fra fredag d. 11/10-2013 til søndag d. 13/10-2013 I dette tidsrum vil vi skyde lidt er hvert. Vi skal træne forskellige afstande med Langdistance/jagtvåben, lave og tjekke kliktabeller(optik) prøve fangstskud, afprøve forskellige stillinger på kendte jagt afstande, så vi bliver dus med disse. Vi har også 2 timer med bevægelige mål på Hjortebanen. Der bliver også mulighed for lidt lerdueskydning, så tag også "Hagleren" med. Vi skal I DDS regi skyde 200 og 300m på banerne med digitalmarkering, og man får mulighed for at prøve cal. 22 Pistol, og 357 magnum Revolver på Centerets 25m baner. Det er selvfølgelig også vores hensigt at udveksle erfaringer med hinanden, det kunne være om det grej vi skyder med, genladning, jagt, ja hvad som helst. Nogle har skudt lange afstande før, og ved lidt om ballistik og sidevind, og andre skal prøve det første gang, og kan spare en del skud på disse erfaringer. Du kan være med uanset om du er nybegynder eller trænet. Du kan også vælge at være med til nogle af tingene, og springe andre over, og man betaler kun for det man deltager i.
De forskellige baner koster fra 250-400.- kr/t, som så bliver delt med antal deltagere. For at vi kan skyde samtidig, og slippe for kø-dannelser har vi besluttet at være max 10 personer, det er ikke mange nej, men til gengæld får vi mere ro og plads til at skyde og snakke. Tilmelding bliver efter "først til møllen" princippet, og man kan lægge en privat besked til mig her i NVF med et tlf nr. Så ringer jeg tilbage.

Du skal have lovlig våbentilladelse til dine våben, og fordi vi ikke kender hinanden, forevises disse.
I DDS discipliner Pistol og Revolver er der instruktør, og du kan frit afprøve disse.

Der er mulighed for overnatning i skyttecenteret, prisen er 100.- kr. pr. døgn, og der er Grill og køkken der frit kan benyttes hvis man overnatter. Kørelejlighed fra Sjælland og Fyn er en mulighed.

Håber at du/i får lyst til at deltage [Smile]

Flyttet af Kima
Svar
#2
(/¤%%"[Sad!])(/%#"!#¤"[Sad]6754[Sad!]
Er på Nordsøen den uge.
Hvis jeg kan nå hjem (det er der gode chancen for, da det IKKE er et af GT´s projekter)vil jeg MEGET gerne med.

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#3
Lugter af uge 42

og så er jeg ikke disponibel[xx(]

Men jeg skal sende en hilsen fra lidt lunere himmelstrøg når i ruller jer i vådt sand og ikke kan få STR´erne til at funke.[Big Grin]

VH Søren

Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)