Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Semi-auto med subsonic
#1
Jer der har en .22lr i halalautomatisk udførelse, hvordan går det med genladningen hvis man skyder med Subsonic ammo ?

Er der nogen fabrikater der kan genlade og andre der ikke kan, eller er det hele noget skidteras ?

Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!
Mvh.LANI



Svar
#2
Jeg har måttet få modificeret min Ruger 10/22 ved at lette rekylfjederen og gøre bundstykket lidt lettere, hvorved den fungerer med Eley's Pistol-extra som den skyder supergodt med (og i Rugeren er de subsoniske)

Hr. Hatting har sikkert opskrifter på hvordan andre fabrikater med rekyl-genladning kan tilvirkes så de repeterer med subsonisk ammo ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#3
Er de fleste ladninger ikke subsoniske under normal omstændigheder ?

/Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#4
Jeg overtog nogen .22Lr PMC Moderator fra en kammerat, der ikke kunne få dem til at gå ordentligt i en Weatherby halvauto. Den kunne ikke genlade med det lavere tryk.

Mvh Pete
Svar
#5
Har du prøvet om CCI Std. Vel. ikke er subsoniske i din?

Jeg har heroppe nordpå skudt en del med lyddæmper og CCI std. Vel. og de dæmpes nok til, at man fornemmer at eneste lyd er slagstiften.
Det var i en Norinco JW15, bolt action.

Vi skød også med flere andre Std. vel, og de var alle ekstremt støjsvage, med dæmper.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#6
RWS Subsonics fungerer fint i min Baikal Mp161k
Svar
#7
Min Marlin Glenfield 70 er ret kræsen, og genlader ikke tilfredsstillende med CCI standard.

I snit er det 1 skud pr magasin der ikke genlader, og det er pænt træls.

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Rixen

RWS Subsonics fungerer fint i min Baikal Mp161k



hvordan er præcissionen i den ?

Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!
Mvh.LANI



Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Citat:quote:

Originally posted by Rixen

RWS Subsonics fungerer fint i min Baikal Mp161k



hvordan er præcissionen i den ?

Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!



Fin til at vælte dåser og råger, men det er vist også det.

Jeg har ikke skudt pap på 50m, for at se grupper desværre.
Svar
#10
Hmmm jeg kan ikke finde ud af om den bastard her er mega fed, eller så grim at den burde forbydes..

http://www.shootinguk.co.uk/gunreviews/495486/Browning_Buckmark_22_semiauto_rifle_review.html

Mvh.LANI

Ulven tilbage til fyn!
Mvh.LANI



Svar
#11
Svarmulighed 2...... Fy for en skefuld!!![Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)