Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny Riffel
#1
Hej vtf

Efter at have fulgt med her på forumet i et stykke tid er det nu blevet min tur til et indlæg stærkt indspireret af min læsning blev det til min første riffel her ml jul og nyt år en brno 30 06 med kikket af halv suspekt oprindelse
jeg var ude og prøve den i formiddag det gik helt som forventet ( i sne vejr blæst ) jeg smider mig snen og nr 2 skud får jeg panden for tæt på får en på øjet (kun ca 1,5 cm flænge)men det var det værd
vil også ønske alle her godt nyt år !!!
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by langebo

Hej vtf

jeg var ude og prøve den i formiddag det gik helt som forventet ( i sne vejr blæst ) jeg smider mig snen og nr 2 skud får jeg panden for tæt på får en på øjet (kun ca 1,5 cm flænge)men det var det værd
vil også ønske alle her godt nyt år !!!



Hej Langbo.

Trøst dig med at isen var lige ved hånden så du kunne få såret kølet ned.

Venlig hilsen
og godt nytår

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#3
Den der har jeg også oplevet... fik dog kun 1cm flænge men intet ar... desværre [Big Grin]

Men kender ikke sin riffel før man har fået hilst ordenligt på[B)]
Svar
#4
Tror desvære Heller ikke, der bliver et ar ud af mine anstrengelser [Big Grin]
Ps er der nogle der kan / vil lade 3006 amu [?] gerne på djursland men int krav mvh Lange
Svar
#5
Hej din usle stofmisbrugende rocker-spire..... kaldet MINI.....[Big Grin]
- Og ja, Bo, det er dig.....
Hvis i gerne vil ha et ar, at imponere tøsebørn med, så følg denne opskrift : Man ruller glad og frejdig ind på en nedrivningsplads i sin højtelskede Vabis, og afhenter en container med nedbrydningstræ der skal på forbrændingen. Hvad man ikke ved er, at idioten der har fyldt kassen, ikke liiiige kunne få plads til den sidste 6x4" bjælke på godt 5 meters længde, så han trykkede den liiiige lidt med gravemaskinen (godt 22 tons ) til den sad i spænd op ad bagsmækken! Derefter prøver man med alle forhåndenværende midler at få lortet åbnet når man er nået frem, og ender til sidst med at banke på håndtaget med en stor mukkert......
= Skidtet flyver jo op med en allerhelvedes kraft, og man får lågen lige i skallen[xx(] - men det gi'r et sejt ar.....

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#6
Yes... og sådan en opskrift på et "sejt" ar giver SLET ingen skader på "massen" inden i kassen[Big Grin] Slet ingen ... nej nej...

Det kan også klares med andre måske mere eksotiske midler-- f.eks. har jeg en bekendt der faldt lidt forkert på en gletcher og nikkede sin is-økse en skalle.. han tog heller ikke skade af det, men arret så i lang tid ud som noget fra en dårlig tegneserie [}Smile]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#7
Hej Kluden

Det kan måske lære dig ikke at klunse [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#8
Pas nu på, Lasse, med at svine en nyvasket og hårdt opvredet klud til!
- En jyde der klunser...... Helt ærligt, mester, den må du sgu' længere ud i hampen med!
Det er jo så utopisk, at du ikke engang selv tror på det.....[Big Grin]

Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Knæk og bræk!
-Klud.

Den der ler sidst......
Er langsom i opfattelsen!
Svar
#9
Jeg gjorde noget meget dumt engang der ganske vist ikke gav noget ar..... Jeg skulle prøveskyde en bolt lås .410 Den havde været skudt før så jeg vidste at den holdt, men der var nogen problemer med slagstiften. Så uden at sætte skæftet på smækker jeg en af de lange 410 (bly) i kammeret, placerer fingrerne bag rekyl klodsen og tog et godt greb om låsestolen så geværet ikke fløj ud af hånden på mig...... Yep, som et hvert fornuftigt menneske kan regne ud gjorde det pi... ondt. Mine fingre var ubevægelige og "sov" i 25min inden der var følelse eller bevægelse i dem igen..... det var dælme dumt. Slagstiften perforerede selvfølgelig også fænghætten så den handske jeg dog havde på blev brændt lidt og jeg fik tatoveret lidt krudt slam under huden. Men lidt efterrationalisering kan man jo godt regne ud, at sådan en lås med løb ikke vejer mere en 5-600g og så med en magnum patron!

Ja, hvor gør man dumme ting ind imellem. De der siger de aldrig gør noget dumt tror jeg ikke på - de er bare bange for at indrømme det......:-)
MVH
Henrik
Svar
#10
lidt noget andet, men hvis vi skal ind på dumme ting man har gjort!!

Bo købte en ny kawasaki zzr 1200 i 2002

Bo smader den en uge sener på vej hjem fra 1000 km service

Regning til topdanmark 125000

stumper der blev genbrugt i genopbygningen var følger : stel nr og nr plade.

Bo var ikke så stolt
Svar
#11
PS det gav heller ingen AR!!!! dvs kun min stolthed!!!!!!!
Svar
#12
Kører Bo stadig Kawa, eller blev han skræmt [8D][8D]

Lani (zx10r)[Wink]

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#13
bo solgte den i foråret 2004 ( 24000 km) den blev lidt dyr i forsikring (13200kr) efter mit uheld
og ved lidt frisk kørsel ca 7,5 km/l

zx 10 er en konge maskine jeg har haft 2 stk . først og sidst i 90 ern sådan ca. hvis det er den første model du taler om

har pt en godt forkørt og falmet 1200 bandit fra 96 med snart 70000km på klokken.

er der andre der køre mc her inde ja ja klud ved godt du har.den er vel også klunset.
Svar
#14
Hej Bo

Nej min Kawa er årgang 2005

Og kluden kører ikke mc, siden han solgte Uralen.....du ved alt under 750ccm er blot en knallert[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#15
I rækkefølge:

BMW R26 250cc 18hk 167 kg tom... kaldet "sorte snegl"

Yam RD350LC YPVS kaldet "ris-raketten" (Den døde i siden på en Morris) jeg overlevede næsten uden mén...slog måske hovedet lidt[Wink]

Honda VFR750 89'er ... dejlig kværn...de kører og kører og kører...
(Jeg købte min i England for 25.000,- kørte 40000 km på den og solgte den for 22.000,- ham der købte den har den endnu... sidst jeg så den havde den kørt 246.000 km [:0][:0] den er ikke køn længere,men alligevel ........

Ducati 900SS ... aaaarrrghhh... hvorfor solgte jeg den[xx(] 25.000km på baghjulet det meste af tiden[Big Grin] sådan en køber jeg igen!!

Yam FJ1200 med 240 i timen, hvorsomhelst, nårsomhelst, med konen bagpå og tasker, op ad bakke og nedad igen "Touring-lokomotivet"

Honda VFR400 .... 16000 RPM rødt felt, dejlig lille hyler.. og umulig at slide op.... trækker rent fra 5000 RPM og med de rigtige potter lyder den som en F1-bil i miniformat Weeeeeeeeeeeeeooouuu..

Honda VTR 1000F ... Det er IKKE en Ducati, men den kører ok...[Smile]

---og SÅ fik jeg børn-----

Nu må jeg nøjes med rifler... og Audi ... stationcar [V]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#16
hej lani
2005 zx10 !!!!

IKKE Dåligt

og dravis ing mc ?????????

jammen kan man godt det, de behøver ikke at så dyre bare det at have dem / den giver ro i sjælen "i hvertilfælle" nu om et par månder når solen begynder at skinne, fuglene pipper ,den første varme , starte mcen op ud og nyde det

kan du huske det[Smile][Big Grin][8D]

ps undskyld
Svar
#17
En Blackbird kører også udemærket[8D]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#18
Hej Bo

Er det ikke snart tid til at streetfighte din Bandit, med alle de KM den har gået [8D][8D]

Lani

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#19
Hvad er forskellen på en "streetfighter" og en Chopper"???

joeeee... for at lave en "Streetfighter" piller du bare alt det plastic af du allerede har smadret og ridset[Big Grin]

En "Chopper" laver du ved at købe en helt ny kværn og så pille alt det nye af den og kun lade de dele sidde der var ny teknologi i 1934... Efter at du har forchromet det...[xx(]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#20
bo tror ikke han skal streetfuckke eller fighte det gamle jern

den skal nok bare sælges ,måske spøger der en ny yammaha tdm 900 eller også bliver det til et år mere på det gamle ådsel.
og crom nej jeg plejer at vaske 1 til 2 gange om året uanset om den trænger eller ej [Big Grin]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)