Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En god gerning jeg gerne gør igen
#1
Brugte eftermiddagen på at slæbe havestol til mosen og fjerne lidt piletræer så jeg kunne få min ven med på andejagt han kan ikke længere skyde pga et par hjerneblødninger men har stadig sin ruhår og den og jagten har betydet alt for ham i et langt jæger liv han har givet mig mange gode oplevelser det samme har min farbror som har haft mig med på jagt siden jeg kunne gå så sammen med de 3 og konens dejlige ft spaniel drog vi til mosen min farbror leverede som sædvanlig flot skydning en krikand og 3 gråænder i 5 skud min kammerats ruhår apportered en and og ft spaniel de 3 andre, ikke verdens største parade men glæden i min ven øjne og de få ord han kan samt min farbrors udelte glæde og min kones stolthed når hun kommer hjem er ikke til at beskrive det giver jagten en større mening. end ikke den oplagte chance til en double jag havde kan ændre på det
Svar
#2
[Smile]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#3
Dejligt [Smile]

Mvh Bjarne
Mvh Bjarne
Svar
#4
[Smile]

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#5
[Smile]

/Rolin

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#6
[Smile] Sådan, du fik lige en stjerne Tikka93
Det at man kan glæde andre på den måde, gør dig special. Thumbs up [Smile]

Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#7
Respekt, sådan! [Smile]

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#8
Tak Tikka, jeg mindes paa grund af dig min fars sidste jagt, hvor han var for syg af lungehinde kraft til at gaa, saa han blev sat paa et hoejt punkt paa sin jagtstol saa han kunne se hundene arbejde og hvad der blev skudt, ogdet var en dejlig jagtdag.

[Image: 7ce630cf-e502-4bbc-bd1f-4da15978101c_zps93f1a662.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)