Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det er koldt derude, Kyndelmisse...........
#1
Vi sidder i øjeblikket i et jerngreb af kulde og sne. Det er minus 23°C udenfor, og med kuldefaktoren (Vind plus temperatur) er det minus 42.
Erie søen er komplet frosset over, ingen aabent vand iflg. et sattelit foto vist igaar. Det forventes at slaa en rekord fra 1942 i løbet af natten, og vil vare ved i 2-3 dage endnu før det løjer af. Saadan.
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#2
Ja det er jo dejligt.
Vi har nok 3 måneder med sådan et vejr tilbage =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#3
Jeg synes også det er lidt halvkoldt - vi er helt ned på +6 grader C lige nu ;-)

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Vi sidder i øjeblikket i et jerngreb af kulde og sne. Det er minus 23°C udenfor, og med kuldefaktoren (Vind plus temperatur) er det minus 42.
Erie søen er komplet frosset over, ingen aabent vand iflg. et sattelit foto vist igaar. Det forventes at slaa en rekord fra 1942 i løbet af natten, og vil vare ved i 2-3 dage endnu før det løjer af. Saadan.
Hogmeister


Global warming...brought to you by Al Gore...USAs weather libtard/fuckwit...[V]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#5
Har en 17 årig datter på high school-udveksling i Michigan/ Grand Rapids. Hun synes, at amerikanerne hurtigt giver op - bl.a. fordi de skal fragtes i skole, hvis afstanden er >200m......
Svar
#6
Vi vil have en masse sne i stedet for det her møg kedelige vejr.. Der er ikke meget sjov ved det.
Eneste + er at det er billigt i varme. :-)

Fordi jeg kan.
[Image: asgaard.gif]

[Image: Fuchs.gif]
243Win,260Rem,308Win,375 H&H
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
#7
@ KKA Jeg er fuldstændig enig med din datter paa det omraade, men det er loven, forlangt af Curling forældre. Ikke saa meget fordi de er dovne, men der udøves saa megen kriminalitet mod dem. Bed hende sende nogle overskrifter fra Detroit og Flint, saa ville du nok selv følge din datter I skole. De har lukket 680 skoler I Detroit pga kulden og især vinden
H
Hogmeister
Svar
#8
Hogmeister
Du har sikkert ret i, at børn er blevet projekter all over the World - i Kina har etbarnspolitik med ført en egoistisk forkælet generation, populært kaldt de små kejsere...
Mener at skredet herhjemme mod curlingbørn sker i 1973:
Den frie Abort vedtages det år. Børn født derefter er planlagte. Vi, der er født før 73, aner ikke om vi var ønskede eller ej, og det har bevirket en større ydmyghed, fordi vi har været nødt til at kæmpe for en plads i solen;-)
Svar
#9
Total enig med Hesselager! Be' om noget rævevejr!

"At ramme ved siden af er også at ramme!"
"At ramme ved siden af er også at ramme!"
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Vi sidder i øjeblikket i et jerngreb af kulde og sne. Det er minus 23°C udenfor, og med kuldefaktoren (Vind plus temperatur) er det minus 42.
Erie søen er komplet frosset over, ingen aabent vand iflg. et sattelit foto vist igaar. Det forventes at slaa en rekord fra 1942 i løbet af natten, og vil vare ved i 2-3 dage endnu før det løjer af. Saadan.
Hogmeister



Så er der god tid til at lave patroner, eller det blev måske klaret imellem jul og Nytår.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#11
@ Yeti
Nej, Jeg fik ikke brugt ret mange sidste aar. Skød kun 43 tror jeg. Det værste aar jeg har haft siden 1982, saa jeg har ca 500 paa lager der gerne skulle brændes af i aar haaber jeg.
H
Hogmeister
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Slawter

Total enig med Hesselager! Be' om noget rævevejr!

"At ramme ved siden af er også at ramme!"



Nemlig, ja! Men det bliver der nok ikke meget af denne "vinter".

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg] ... min næste Sako BLEV en L461 Vixen .223R :-)
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)