Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Den nye generation !
#1
Sad og lyttede til min niece og hendes venindes samtale, mens de besogte mig her i naturskonne Arkansas.
Begge er godt uddannede. Den ene forsker i medicin og den anden KN i FLV.
Begge har selvfolgelig en smartphone, og de talte om en artikel fra JP. Det omhandlede udlandinge i DK, og ghetto dannelser med parallelsamfund og bandekrige samt hvad ved jeg !

Det var ikke selve samtalen der virkede unormalt, men mere det, at det virkede som rutinesnak og blot endu en dag i dagens DK.

Gisp! "rutinesnak" ! Det fortaller mig jo allerede, at den nye generation har tilvendet sig denne nye realitet. Det beviser ogsa hvor hurtigt invasionen af udlandinge i DK foregar. De opvoksede i 90'erne, og jeg i 60'erne. Sa blot indenfor 1 generation, er disse uonskede forhold abenbart blevet gjort stuerene og normale.

Der var heromkring, jeg matte paminde dem om forskellen pa udlandinge og immigranter. Udlandinge besoger DK og rejser hjem igen, immigranter lader sig integrere med samfundet. Smelter sammen med det, lare sproget og kulturen samt opforer sig herefter.

Hvis muslimske flygtninge immigrerer til DK for at blive integreret, hvorfor dannes disse sakaldte parallelsamfund sa! Er det mon fordi islam i virkeligheden er en udemokratisk verdenspolitik? Mange kommer fra alverdens lortehuller, og vil fortsatte deres levestil her. Er det "flygtninge"???

Sa tilsvines danskere for deres levestil og traditioner. Tin-Tin og Haribo lakrids bliver ulovligt! Kors fjernes og politiet og politikere trues.......

Nej ok nu stopper jeg, inden jeg bliver kaldt racist. Er det bare mig, eller er der ikke noget helt galt med dette billede...

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#2
[8]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Tror de fleste er 100% enige med dig. Læste lige den anden at ikke vestlige indvandrer koster staten 16,6 mia om året hvor imod vestlige indvandrer bidrager med 3,6 mia. Forstår ikke hvorfor man skal bruge så meget krudt på at forgæves at integrere et folkefærd som på ingen måde har lyst til at integreres. De spredes jo alt for hurtigt. 1/4 af alle danske børn der bliver født er muslim. Med den hastighed ender det galt. Luk for muslims indvandring inden det er for sent. Bare kald mig racist, når det kommer til muslimer.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#4
Sakset fra FB [:I]

[Image: 1379997_10201736449985532_2026887633_n.jpg]

Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#5
Korrekt citeret fra Rockwool Fonden, der tør lave de uafhængige undersøgelser som de statslige forskningsinstitutter vægrer sig for at udføre.
Check rff.dk:
Interessant læsning og meget anerkendt forskning.
Svar
#6
Jeg tror jeg er ved at blive forelsket på gamle dage, min 6dkårne hedder Julian Gilliard og er fra Australien...[Big Grin]min kone er ikke nervös..

[Image: 7ce630cf-e502-4bbc-bd1f-4da15978101c_zps93f1a662.jpg]
Svar
#7
Hvad er KN i FLV ??
H
Hogmeister
Svar
#8
Hvis I skal kaldes racister ... så skal jeg sgu også.
F... hvor er jeg enig!

Mvh Club338
[Image: Brunbjrn.jpg] ... min næste Sako BLEV en L461 Vixen .223R :-)
Mvh Club338
... min næste Sako BLEV en L461 Vixen Varmint .223R med Lothar Walther pibe :-)
Svar
#9
Måske en god tekst til VORES nye nationalsang.

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Hvad er KN i FLV ??
H



Kaptajn i Flyvevåbnet.
Svar
#11
Hello Mr. Hogmeister...long time no see! KN i FLV er den forkortede militarudgave af Kaptajn i Flyvevabnet.

Indtil for kort tid siden, kendte jeg intet til Den Korte Avis. Det er godt nok uhyggelige sager de skriver om. Den bliver vel betragtet som yderst racistisk vil jeg tro eller ? Husker i "gamle" dage, hvor JP f.eks. blev kaldt Jyllands Peter og Morgenfacisten ha ha.

Det lyder narmest som om DK har undtagelsestilstande i visse omrader af landet ! Politiet nagter at patruljere disse. Busser og taxa chaufforer vil ikke kore disse steder osv.

Hvad man slet ikke fatter, er den generation af udlandinge, som er opvokset i DK samt taler flydende dansk, og sa alligevel hader kulturen og samfundet ikke. De fortaller jo at hverken dem eller deres familier har ladet sig integrere efter bogen.

Herved kan man udrede, at det er pga. deres kulturelle baggrund. Ovrige "normale" immigranter fra f.eks. Tyskland, Norge osv. syntes der ikke at vare nogle problemer med. Sa muslimer i sig selv er problemet, og bare fordi f.eks. 1 ud af 10 lader sig integrere, retfardiggore jo ikke de 9 ovrige.

Istedet for myndighedernes meningslose "task force" for alt muligt, samt bruge energi pa ting som "visitations zoner" osv. tror jeg ressourcerne ville blive bedre anvendt pa en ny immigrationslov med dertilhorende immigrationspoliti og konsekvenser.

Landets fremtid og sikkerhed ma og skal komme i forste rakke. Fjern religionsfrihed fra grundloven. Hvis islam er sa vigtigt, at personer ikke kan leve uden den, kan de rejse/flygte til et land der har dette pa programmet.
Alle immigranter, der ikke kan forsorge sig selv og bidrage, istedet for at suge penge ud af statskassen, efter et skattear, skal udvises. Hvis de idommes en straf der kan give mere end et ar i fangsel, skal de omgaende udvises.
Statsborgeskab gives ikke automatisk. Det skal man gore sig fortjent til via uddannelse. Dette efterfulgt af en eksamen.

Det kunne f.eks. vare en god start, selvom det sikkert er for sent nu. Tror skaden er permanent, som i resten af Europa, selvom det syntes ramt lidt hardere end DK.

Jeg er selv immigrant. Bor i et lille bondesamfund langt ude pa landet. Men hvis jeg f.eks. tog ind til byen og tippede cowboyhatten af sheriffen, brandte flaget, kravede beskyttelsespenge, solgte narko, dannede bander, lavede grafitti pa kirkerne, pegede fingre af folks levestil osv. ville jeg fa en meget kort karriere pa disse kanter, og hurtigt blive placeret pa det forste skib mod Lolland.

Problemet er manglen pa updateret lovgivning, krav samt konsekvenser, som jeg ser det. Hvor tager jeg fejl?

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#12
Nu mangler USA saa bare lige at verfe ham Justin Bieber ud af landet.
H
Hogmeister
Svar
#13
@ 50GIJESS
Du kunne starte med at sende dine meninger til DF, der vækker de nok også glæde.[8]

Her er adressen.
Dansk Folkeparti
Christiansborg
1240 København K
Tlf. 33 37 51 99
Fax. 33 37 51 91
df@ft.dk

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#14
JB er som canadier vist omfattet af NAFTA konventionen a la EUreglerne om arbejdskraftens frie bevægelighed, eller er det forkert?
Svar
#15
Arbejdskraft ja ! Underlig opforsel og bryde loven...nej
Dog overvinder "hollywood" effekten. I sidste ende drejer det sig om penge.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#16
Nej, fandeme nej. Vi har slet ikke de same rettigheder hvad det angaar de to lande imellem. Det er en lang og besværlig process at faa et Green Card (retten til arbejde i USA) og det skal der søges om fra hjemlandet. Bieber har et Green Card, men det kan lynhurtigt blive opsagt, saa den unge mand er paa meget tynd is.
Det same er gældende her i Canada. En amerikaner kan ikke komme herop og søge arbejde. Han bliver smidt ud og maa vente 12 mdr. før han overhovedet kan søge om arbejdstilladelse her i landet, og det skal han søge om ved det nærmeste canadiske konsulat i USA
H
Hogmeister
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by rolin

@ 50GIJESS
Du kunne starte med at sende dine meninger til DF, der vækker de nok også glæde.[8]

Her er adressen.
Dansk Folkeparti
Christiansborg
1240 København K
Tlf. 33 37 51 99
Fax. 33 37 51 91
df@ft.dk

/Rolin
Ja Rolin,
Det gjorde jeg allerede tilbage i DK for 20-30 ar siden. Det eneste man fik ud af det, var vel kun at satte sig selv i sogelyset som halvracist og radikal.
Na'he man skal vare human og folge strommen, sa kan rigtigt og forkert sadan set vare ligegyldigt.
Man burde gore ligesom dem der er klogere end en selv. Holde sin mund, tjene en masse penge, koncentrere sig om sin familie, og sa ellers bare lade idiotien fortsatte istedet ikke. Det kan vare hardt for os patrioter sommetider.
Elsker iovrigt din avatar [Big Grin]
[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."



Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#18
Har sendt det lille citat til DF, nogen skal jo puste til gløden, så hvorfor ikke mig.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"But the bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding go out to meet it."
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#19
Danmark er i fuld gang med at skabe store problemer ud af folk med den forkerte religion(og typisk også hudfarve). DF er en fantastisk stor hjælp i den forbindelse.

Det undrer mig slet ikke at USA og DK kan finde fælles fodslag på indvandrings området, for vi er nemlig ved at indføre den samme type samfund her i DK.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos.
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#20
Jamen Kenneth, skal vi ikke starte med at give DF et klask over fingrene for deres medvirken til at skade alle de kulturberigere som nogen mener vores samfund har så forbandet hårdt brug for!

Jeg hæfter mig ved 50GIJESS´s forbløffelse over at de 2 piger taler som om det er blevet "normalt" at der er store udfordringer med vores kulturberigere. @50GIJESS, du har fået en meget stor gave at de 2 piger. De gav dig den fantastiske mulighed at kunne reflektere og stille spørgsmål - altså i ro og mag at kunne reflektere over hvilken udvikling vi har undergået som samfund de sidste 30 år. Vi andre har smidt håndklædet i ringen og jeg er personligt ved at skide grønne grise hver gang jeg, af uheldige omstændigheder, er tvunget forbi de dejlige boligområder, som i bedste mening blev opført i 60erne, hvor disse kulturberigere bor i hobetal!

Hvis der findes parallel samfund disse steder, er jeg så medvirken til hertil, er jeg så skyldig, da jeg aldrig har turdet gæste disse fantastiske områder og gøre min mening gældende?!

Jeg kunne aldrig drømme om at kalde dig racist. i min verden er du en reflekterende realist, der har modet til at stille det simple spørgsmål, om det nu også det er så fantastisk med den folkevandring mod det bedre!

Vh. JBC

Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!
Vh. JBC

Den der kravler over gærdet hvor det er lavest - er meget klog!

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)