Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Albanien : Forbyder al jagt i de næste to år
#1
2 års jagtforbud

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Ha, det kan de balkan arabere sku da ikke lade være med[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Der bliver et boom i natsafari[:o)]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#3
Hvis dette er sandt:

"Miljøministeren hævder, at det især er ulovlig jagt, der har gjort det nødvendigt med et forbud for at beskytte balkanlandets dyreliv og få bestandene på fode igen."

Hvad hjælper det så med et forbud ? [?]

/Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#4
Det er det samme som med våben love som laves for at minske kriminelt våbebinnehav, man gör det mere besvärligt foe de ikke kriminelle i stedet for at göre noget ved det virkelige problem....[Sad]

[Image: 7ce630cf-e502-4bbc-bd1f-4da15978101c_zps93f1a662.jpg]
Svar
#5
De må have haft lånt nogle Danske politikere [Sad]
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Hvis dette er sandt:

"Miljøministeren hævder, at det især er ulovlig jagt, der har gjort det nødvendigt med et forbud for at beskytte balkanlandets dyreliv og få bestandene på fode igen."

Hvad hjælper det så med et forbud ? [?]

/Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)



Ideen er vel at det er nemmere at kontrollerer når al jagt er ulovligt. Men det gør nu ikke at jeg synes at det lyder som en særlig god ide. Mon ikke det var bedre at lave et samarbejde med lokale om legal jagtturismen så dyrerne fik en værdi.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#7
Jeg vil da næsten vædde på at dette jagdforbud bestå ikke længer en et par uger. Den albanske mafia mister stor indtægter ved dette forbud.......Hvad skulle de ellers bruge deres lånte Mercer, Toyotaer og Range Rover til.Og alle de lånte våben begynder sikkert at ruste.

Lille

Hilsen Lille
Hilsen Lille

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)