Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tråd om lejemordshjemmeside flyttet
#1
Idet jeg er usikker på, om viderebringelse af den type hjemmesider - uagtet at der kan være tale om grovkornet humor - er på kant med straffeloven, og der i øvrigt i tråden viderebringes navnet på en domæne ejer - som i teorien kunne være uvidende om indholdet, har jeg valgt at flytte tråden til muggeratorforumet, indtil vi lige får afklaret, hvad der er op og ned på dette.

Debatten om pågældende hjemmeside forventes dermed at være indstillet indtil videre.

vh

ran (moderator)

Seneste nyt er, at tråden ikke bliver lagt tilbage.

Jeg vil gerne opfordre til, at man lige tænker lidt over signalværdien i, at man poster den slags indslag på en våbenteknisk side. Også selv om det er i off topic sektionen, hvor grovkorneg humor som udgangspunkt er velkommen. Selvom de fleste nok kan gennemskue siden som et humoristisk indslag, kan man ikke være sikker på, at alle kan det, og den slags ting er der nok ikke nogen, der har lyst til at blive sat i forbindelse med... slet ikke hvis man er jæger/skytte og har skydevåben.
vh ran (moderator)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)