Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skema til dispensation til udlandsrejse
#81
jeg tror de enkelte politikredse hver især har fundet egne kreative løsninger på de problemer, de har stået overfor. Sådan lød det i hvert fald fra dem i Holstebro, der håndterer tingene endnu.... men det bliver ensrettet efter regler nu, hvor man fra central hold kan styre løjerne...

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#82
Hvordan ser det ud hvis man skulle have en dæmper med til sverige i det nye år? (på lovlig vis) [B)][Big Grin]
Mvh

Niels.
Svar
#83
@NielsM
Der er ikke offentliggjort nogen forbedring i forhold til det der er beskrevet i denne tråd. Ring dit lokale servicecenter hvis du har troen på at nogen i systemet er kommet til fornuft[V].

9,3*57
9,3*57
Svar
#84
Hei.

Hvordan er det å medbringe lyddemper inn til Danmark ? Hvis man som Norsk gjestejeger er invitert med på jakt i Danmark ?

Har søkt litt på nett men sliter med å finne noe tydelig..
Svar
#85
Nu står den svenske bukkejagt for døren for mange danske jægere - er der kommet nogen løsning på (midlertidig) ind og udførsel af dæmpere?

Skal dog først selv afsted til okt - og ville gerne have dæmperen med [B)]

Mvh

Niels.
Mvh

Niels.
Svar
#86
Jeg skrev den ind i våben-deklarationen som du skal sende til de svenske toldmyndigheder. Og det virkede fint. Men - jeg blev på intet tidspunkt stoppet / kontrolleret. Men jeg havde da fortalt svenskerne at jeg medbragte en lyddæmper!

Mvh Jesper
Svar
#87
Citat:quote:

Originally posted by Jesper Madsen

Jeg skrev den ind i våben-deklarationen som du skal sende til de svenske toldmyndigheder. Og det virkede fint. Men - jeg blev på intet tidspunkt stoppet / kontrolleret. Men jeg havde da fortalt svenskerne at jeg medbragte en lyddæmper!

Mvh Jesper



Huskede du at meddele Dansk politi at du tog den med ud af landet, det er der problemet ligger, man kan ikke bare....

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#88
Den danske blanket ligger på politiets hjemmeside. Den skal printes i to eksemplarer og afleveres [Sad!] til en toldekspedition ved henholdsvis udrejse og ved indrejse. Du skal altså ikke selv sende den til politiet. Prøv lige at få det til at passe med toldernes åbningstider [xx(]

Det er i øvrigt samme blanket pg procedure for natsigter hvis man er i den heldige situation at man har sådan et på en dansk tilladelse og en svensk tilladelse til at bruge det i Sverige. Den havde jeg sgu ikke lige set komme; men DJ har bekræftet at den er god nok.

9,3*57
9,3*57
Svar
#89
Citat:quote:

Originally posted by niels28217

Den danske blanket ligger på politiets hjemmeside. Den skal printes i to eksemplarer og afleveres [Sad!] til en toldekspedition ved henholdsvis udrejse og ved indrejse. Du skal altså ikke selv sende den til politiet. Prøv lige at få det til at passe med toldernes åbningstider [xx(]

Det er i øvrigt samme blanket pg procedure for natsigter hvis man er i den heldige situation at man har sådan et på en dansk tilladelse og en svensk tilladelse til at bruge det i Sverige. Den havde jeg sgu ikke lige set komme; men DJ har bekræftet at den er god nok.

9,3*57



Ingen problem i KBH, det ordnes nemt i Kastrup lufthavn i ankomsthallen 27/7/365

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=349080

Alle steder kan ses her.

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=2179106

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)