Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
lauritz igen igen
Nu kan man få en US carabin i kaliber 30-06. Det er da fedt. Sidste uge havde de én til salg i kaliber 8x57 [Big Grin]

http://www.lauritz.com/da/auktion/us-car.../i4528745/

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Nu kan man få en US carabin i kaliber 30-06. Det er da fedt. Sidste uge havde de én til salg i kaliber 8x57 [Big Grin]

http://www.lauritz.com/da/auktion/us-car.../i4528745/

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.



Det er modellen med lang lås [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]

Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
Min kammerat købte en Sauer S-S i 12/70 på Lauritz.com, 15sek efter jeg havde fået den i hænderne kunne jeg fortælle dem at den var 12/65 og ikke 12/70, bekymrende når deres våben-eksperter end ikke gider bruge den smule tid det koster at at kigge på stempler.
Jeg har desværre selv oplevet en hel del fejl eks. uoriginal pibe på en riffel og forkert angivet serienummer m.v. - Selv om der er kommet orden på tingene, så har der været en del ærgelser og irritationsmomenter og det har taget lang tid.

Citat:quote:

When I cannot sleep, then I lie on my pillow telling myself happy stories of all the good I will do tomorrow. Of course I have a fancy pillow filled with hand-polished beads made from the bones of my enemies"

Citat:quote:

When I cannot sleep, then I lie on my pillow telling myself happy stories of all the good I will do tomorrow. Of course I have a fancy pillow filled with hand-polished beads made from the bones of my enemies"

Svar
Hvor mange gange skal vi se den Sako Vixen og den Browning skeet gå om..................py ha..

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
Lauritz har lavet nå så man ikke kan se sælgers mindste pris, og så forbliver budene røde indtil at mindste pris er opnået... i stedet for de bare sætter mindste bud som mindste pris for sælger.
Totalt åndsvagt efter min mening.

Citat:quote:

Originally posted by Winman

Hvor mange gange skal vi se den Sako Vixen og den Browning skeet gå om..................py ha..

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16



Fordi jeg kan.
260 AI, 30.06
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar
Nå sådan. Noget gylle og se de samme ting igen igen.

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Nu kan man få en US carabin i kaliber 30-06. Det er da fedt. Sidste uge havde de én til salg i kaliber 8x57 [Big Grin]



Jeg ville da gerne se dig affyre en US M1 Carbine i .30-06 [:0]

Din (vores) pondus skulle da nok kunne sikre at vi ikke vælter omkuld af rekylen.

Av for høvled, det må gøre nas. [:o)]

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
tja inden jeg byder på denne her så vil jeg gerne vide kaliberen... og så håber jeg da på at det sidste løb bliver eftersendt med posten........ [}Smile]
http://www.lauritz.com/da/auktion/russisk-drilling/i4713720/

Karsten
Karsten
Svar
Hold da maule. Man kan lige følge argumentationen: En driling skyder med både hagl og kugle. Denneher skyder med både hagl og kugle, ergo er det en drilling, og lillemor er en sten [:0][:0][:X].

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
Nu har de ændret den....haha

John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
John moses Browning er gud.
Lolland er ikke' fladt.
243win er det nye kal.16
Svar
Husk plaster[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

http://www.lauritz.com/da/auktion/jagtri.../i4741251/

Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
Er det en øjenåbner?
Svar
Citat:quote:

Originally posted by unknown

Er det en øjenåbner?



Nej, det er en øjenbryns åbner.[Big Grin]

Venlig hilsen

JCK
Svar
Man kan jo lige så godt lade være med at læse beskrivelsen.
Skarpe riffelgange, som ny, ikke skudt ret meget, mekanisk funktionel. Har de så prøveskudt dyret?

Utroligt at nogen køber noget derinde
Svar
Arrh, det ved jeg nu da ikke.

Jeg har selv købt skydevåben på Lauritz tre gange, og er ikke blevet snydt. Den ene var en ældre Sako, der under skidt og gammel olie var helt i orden. Jeg købte også en S/S med sidelåse og engelsk skæfte fordi den ser godt ud. Den fungerer også upåklageligt. Endelig købte jeg en Browning trombone salonriffel af sentimentale årsager.

Alt i alt mener jeg godt man kan handle der hvis man ved hvad man skal se efter. Det er ikke noget jeg vil anbefale nybegyndere, og jeg giver heller ikke mere for en riffel, end at jeg har råd til at smide en ny pibe efter den.

Det der undrer mig mest er de høje priser våben oftest bliver budt op i. Priser hvor man kunne få noget tilsvarende nyt, eller brugt med garanti hos en forhandler. Jeg lægger mig altid fast på en max-pris jeg vil give, og så taber jeg auktionen hvis andre byder over.

Jeg har også solgt et våbenskab på Lauritz en gang. Køberen endte med at give mere for skabet, end han kunne have købt det samme skab for fra nyt hos Skyttebutikken.

Det forstår jeg simpelthen ikke.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
Jeg kunne have skrevet nøjagtig det samme som Lassescout (incl det med gamle Sako. -købte en Vixen).
Køber man "fine gamle ting", så er det altid en chance man taget, er prisen rigtig så er risikoen til at overse. Det med våbenskabe er også sort for mig - det samme ses på Facebook grupper hvor "lorteskabe" sølges til næsten nypriser.

Med venlig hilsen
Frederik
Med venlig hilsen
Frederik
Svar
Jeg bød på et par gummibåde. Men sælger havde sat en mindstepris så den blev dyrere incl gebyr end at købe den i butikken incl garanti og levering.

Man går næsten aldrig fejl af en vixen men til 5400kr og gebyr så er den altså for dyr.
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Ffr

Jeg kunne have skrevet nøjagtig det samme som Lassescout (incl det med gamle Sako. -købte en Vixen).
Køber man "fine gamle ting", så er det altid en chance man taget, er prisen rigtig så er risikoen til at overse. Det med våbenskabe er også sort for mig - det samme ses på Facebook grupper hvor "lorteskabe" sølges til næsten nypriser.

Med venlig hilsen
Frederik



Man har da altid mulighed for at fortryde et køb, hvis ikke våbnet lever op til forventninger og pris.

Venlig hilsen

JCK
Svar
Citat:quote:

Originally posted by nosler

tja inden jeg byder på denne her så vil jeg gerne vide kaliberen... og så håber jeg da på at det sidste løb bliver eftersendt med posten........ [}Smile]
http://www.lauritz.com/da/auktion/russisk-drilling/i4713720/

Karsten



Teksten er rettet til bochbüchsflint, så nu kan man kun forvente 2 løb. Big Grin

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
Citat:quote:

Originally posted by JCK

Citat:quote:

Originally posted by Ffr

Jeg kunne have skrevet nøjagtig det samme som Lassescout (incl det med gamle Sako. -købte en Vixen).
Køber man "fine gamle ting", så er det altid en chance man taget, er prisen rigtig så er risikoen til at overse. Det med våbenskabe er også sort for mig - det samme ses på Facebook grupper hvor "lorteskabe" sølges til næsten nypriser.

Med venlig hilsen
Frederik



Man har da altid mulighed for at fortryde et køb, hvis ikke våbnet lever op til forventninger og pris.

Venlig hilsen

JCK


Hvordan er deres retuneringspolitik når det tager mellem 2 og 3 måneder at få en våbentilladelse?
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)