Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Politisk korrekthed !
#1
Ok, sa jeg kan se mit tidligere indlag vedr. muslimsk invasion af Danmark er slettet.

Er det virkeligt kommet til det punkt i DK, at man har givet efter for virkelighedens alvor ikke kan eller tillades at se daglys mere !

Ved godt i lider under uduelige politikkere, men at slette indlag som mit tidligere, andre jo ikke pa noget. Stort set det samme man gor i diktator lande, sa folk kan leve i en utopisk hverdag, hvor sandheden tilbageholdes.

Og nej, jeg er ikke racist,men blot realist. I alle lande hvor immigrationen har slaet fejl, hersker storre kriminalitet og socialt fordarv. Og hvis i er uenige mht. at udlandinge i DK ikke udgorer noget problem, undskylder jeg mine indlag. Vi kan alle tage fejl ikke.

Skal til DK i morgen. 2 gang pa 18 ar. Bliver vel lidt af et kultur chok, ifolge hvad jeg kan forsta fra danske aviser og andre nyheder fra familien.

Skal dette ogsa slettes....

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#2
Ja - vi bestræber os generelt på at holde en anstændig tone herinde.
Og vi forbeholder os umiddelbart ret til at moderere indlæg, hvor vi bedømmer tonefaldet som upassende. Vi bestræber os også på ikke at være mere stramtandede end højst nødvendigt.

Medlemmer, der ikke kan finde ud af det, kan finde mere information i reglerne for deltagelse på forum som kan findes her: http://www.riffeljagt.com/forum/code/topic.asp?TOPIC_ID=10138

Hvis man føler sig "forfulgt" af VTF-moderatorkorpset, bør man nok lige læse regelsættet igennem en ekstra gang. Og er der regler, man ikke synes er rimelige, findes der sikkert andre steder, hvor man kan få luft for de ting, vi ikke accepterer VTF.

Ran (Moderator)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Ran,
Forstaet ! Men hor nu her. Hvad er der galt med at skrive hvad folk tanker, men ikke tor at sige...Specielt nar man omtaler Danmarks ve og vel samt fremtid. Er det nu ogsa galt at vare bekymret om Danmarks storste trussel ? Det burde vel vare ret aktuelt ikke ! "Ualmindelig velinformeret i forhold til min situation"

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#4
Jess, kan du ikke nøjes med at udtale dig om hvad DU mener, ikke om hvad alle vi andre mener, for jeg er absolut ikke enig med dig.

Vi har selv skabt de problemer vi har i dag, og vi løser det ikke med at stigmatisere dele af befolkningen.

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#5
Men set i bakspejlet har det været for nemt, og givende og rejse til landet. Vi kan ikke ændre på det der er sket. Men pt kan man godt være lidt strammere omkring invandring, asyl, og immigranter osv. Folk siger jo altid at vi udskyder bare det uundgåelige ved ikke at blive total multisamfund. Min mening er altså at vi er bare for forskellige. Det er jo ikke meningen at hund og kat skal være bedste venner. Selvom det engang imellem lykkes. Vores lille land kan ikke rumme så mange. Men det gør det jo ikke bedre at dem der så er her, ikke bliver integreret ordenligt. At de så heller ikke vil, er så en anden sag. Muslimer tolererer ikke andre en dem selv. Men når Danmark er fyldt med supertolerante, vattede, og politiske korrekte folk er det jo op ad bakke. Jeg føler tit at der er en omvendt diskrimination. F.eks. Hvis en tilfældig gut skal til en jobsamtale, og en tilfældig stakkel til en muslim, også skal. Så får han jo jobbet... Et er jo så synd for dem, og vi må jo endelig ikke gøre forskel, og risikere og blive kaldt racist fordi man valgte den ikke muslimske. Håber snart at vi åbner øjnene og indser at vi nok skulle have handlet anderledes for år tilbage. Ok moderator bare slet mit indlæg også hvis det heller ikke er passende til det her forum.

A. Westergaard
A. Westergaard
Svar
#6
@GIJESS og mange andre ...

"politisk Korrekthed" udgør et kæmpe problem!!

Det er en del af den værste form for censur der findes, nemlig "Selv-censur"

Man opbygger et koncensus, hvor det bliver uacceptabelt at f.eks. at udtrykke meninger omkring visse politiske problemer eller samfundsproblemer i øvrigt.

Ingen tvivl om at en overdreven og ukontrolleret indvandring af "hvemsomhelst" vil udgøre en belastning for et ellers homogent og "trægt" og lettere bondeagtigt samfund som det danske.

Det reelle problem ligger i "generaliseringer" Når tingene og kommentarerne ender med altid at være "Dem eller os" så er løbet kørt!

Det ER et reelt problem, der må og skal håndteres (uden fløjls-handsker og berøringsangst!!) at forsøge at integrere personer / grupper af personer i det "gamle" danske samfund, hvis disse personer enten har traditioner og livsholdninger der direkte strider mod de gældende normer for det danske samfund (Religionsfrihed, ytringsfrihed, personlig frihed uanset køn) Eller ikke reelt er interesseret i at tilpasse sig det samfund de har slået sig ned i, men i stedet ønsker at forandre det i deres egen retning.

Realiteterne ER at løbet faktisk ER kørt... I vores blå-øjede- altsammen i en god mening - politiske korrekthed, har vi forpasset chancerne for at få lagt klare og faste rammer for den indvandring som jo ikke kan undgås i en moderne globaliseret verden.

Det er derfor præcis som med den globale opvarmning: Vi må tilpasse vores samfund, vores institutioner og vores egne personlige holdninger, til den reelle situation, så de medvirker til at beskytte de vigtigste ting vi har opnået i Danmark i de seneste 200 år, og med alle lovlige midler at værne om Demokratiet, religionsfriheden og ytringsfriheden!
Det samme gælder de almindelige menneskerettigheder, som indebærer at det er STRAFBART at forfølge personer for deres etniske, religiøse eller seksuelle preferencer!!

Løsningen er IKKE at opbygge et overvågnings-samfund med mere og mere udvidede beføjelser for politi og efterretningstjenester, eller dreje samfundet i en fascistoid retning med kontroller og mere og mere restriktive regler der begrænser den personlige frihed! (og fratager/befrier individet for ansvar!!!!)

Løsningen er at gå tilbage til at OPDRAGE vores børn, alle børn (og ofte deres penge-fikserede og success-fikserede forældre!) til Dannede, Tolerante og Vidende mennesker, med et fast greb i hvad der er rigtigt og forkert, og hvilke ufravigelige regler der gælder for vores samfund.

Et af de første skridt i den forkerte retning er Censur!! Dette forum er jo et personligt ejet og frivilligt drevet Forum med klare regler omkring "moderering" så man må ganske enkelt bøje sig for de regler der er sat for at benytte det som "Talerør"

"All it takes for Evil to triumph, is for good men to do nothing!"

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#7
Jess, nu har jeg lige været i DK i 6 uger, og har ved Gud hørt mange 'horror stories' om muslimer og invadrere fra øst Europa, og de ufattelige goder der lægges for dagen for dem. Jeg tror de fleste jeg har talt med derovre er utilfredse med systemet, og saa gerne, og helst en ændring.
Meget skyldes en daarlig politik fra tiden tilbage, men Danmark er bundet af EU som sidder i Bruxelle, og tilsyneladende bestemmer det hele, og det er man godt træt af i Danmark og andre europæiske lande, og det gav det sig ogsaa til kende ved EU valget for smaa 14 dage siden. Folk har faaet nok. Saa give it time, der skal nok ske et eller andet.............. Paa en civileceret maner.
H
Hogmeister
Svar
#8
"Like" til Dravis indlæg.

Ligeledes "Like" til Kenneth - tal for dig selv Jess, det er ufatteligt arrogant på den måde at gøre sig til talerør for hvad andre mener.

@West, jeg har ved enkelte lejligheder haft muslimer til samtale, endnu har jeg ikke sendt en eneste af dem videre fra førstesamtalen. Dette havde dog intet at gøre med deres baggrund, men udelukkende, at de ikke var (den bedst) kvalificerede til jobbet. Jeg tvivler stærkt på at nogle firmaer (der ønsker at overleve) ansætter som du åbenbart forestiller dig, at de gør.

Jeg har arbejdet med adskillige kolleger med en muslimsk baggrund - muslimer udmærker sig ved at være individuelle mennesker som folk nu er flest - der findes både dem der tager en øl (faktisk har jeg arbejdet i Tyskland med en der godt kan tage en del sprut) og de mere religiøse som afstår... Husk at lade være med at skære alle over en kam, der er masser af veltilpassede muslimer der er glade for at være her og som bidrager positivt, de fortjener at blive behandlet ordentligt! Og så kan vi i øvrigt for min skyld godt jagte mørkemændende, de kriminelle og de arbejdssky elementer på porten.

Mvh.
Anders
Svar
#9
Kom nu først til DK og se hvor slemt det reelt er istedet for at udtale sig på baggrund af (sensations)medierne.

Problemet er ikke bare generelt muslimer, men de indvandrere der ikke vil tilpasse sig det danske samfund. Dem skal der bestemt ikke være plads til. Men efter min overbevisning så kan det danske damfund ikke bære en voldsom befolkningstilvækst uden at lide skade, hvorfor det nok ville være bedst at lukke helt af for "tag-selv-bordet" iog så få ryddet op i "rågekolonierne".

Jeg har arbejdet på fabrikker, hvor uddannelsesniveauet i "bunden" var tæt på ikke-eksisterende og arbejdsopgaverne varierede mellem at trykke på en knap og føde maskiner med emner. Der var en del danskere (de fleste arbejdssky, der skyder ansvar og skyld på andre), en del indere (de fleste gjorde et fornuftigt arbejde) og lidt muslimer (de fleste utroligt hårdt arbejdende, flere havde et eller to deltids jobs ved siden af et fuldtidsjob).
Svar
#10
Ja jeg haber i har ret.
Bare utroligt at se diverse indslag fra nyhederne, der vedrorer bandeledere osv. der vil bekampe Danmark samt truer alt og alle med bal og brand. Tag f.eks. Black Army ! I min ordbog betyder Army, at man er kampklar til at bekampe noget eller nogen ! Og pa visse videoindslag af bandeledere der holder diktator taler, kan man endda se danske medlobere i baggrunden.

Kan forsta dette ikke tages alvorligt af befolkningen. Maske fordi smerten er fordelt pa hele befolkningen, men hvis nogen af denne kaliber modte op ved folks gadedor istedet, ville problemet nok blive taget lidt mere alvorligt vil jeg tro.

Rejser man frem og tilbage fra sit hjemland, der var arsagen til man flygtede i forste omgang, er man ikke flygtning ! Tag Syrien som eksempel. Sa rejses der "hjem" til krigen. Sa skyder man lidt pa hinanden med AK 47'er i et par uger. Dagen efter star vedkommende igen i Danmark ???

De integrerede udlandinge fra samme kultur og religionsbaggrund ser blot pa. Man burde vel mene, at de ville holde kampe demonstrationer mod disse outsiders, i ren og skar respekt for deres nye land. Istedet kun tavshed. Den der tiger samtykker.

Men ok det er kun ferie jeg skal pa, sa intet problem fra min side. Man bekymrer sig bare og sit fodelands fremtid samt familien der. Tror iovrigt ikke engang jeg har set en muslim i over 10-12 ar efterhanden, andet end pa TV.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by 50GIJESS

Ok, sa jeg kan se mit tidligere indlag vedr. muslimsk invasion af Danmark er slettet.

Er det virkeligt kommet til det punkt i DK, at man har givet efter for virkelighedens alvor ikke kan eller tillades at se daglys mere !
Nej, vi har ikke givet efter, men VTF er et upolitisk jagt/våbenforum, nu er vi ganske vist off topic, men jeg tror at de fleste er ret ligeglade med hvad udlandet mener vi skal og ikke skal, du har ret til at have en holdning, men den skal måske luftes i et forum der handler om politik istedet
Ved godt i lider under uduelige politikkere, men at slette indlag som mit tidligere, andre jo ikke pa noget. Stort set det samme man gor i diktator lande, sa folk kan leve i en utopisk hverdag, hvor sandheden tilbageholdes.
Det er så din mening, men det ændrer sikkert heller ikke noget at lade det stå

Og nej, jeg er ikke racist,men blot realist. I alle lande hvor immigrationen har slaet fejl, hersker storre kriminalitet og socialt fordarv. Og hvis i er uenige mht. at udlandinge i DK ikke udgorer noget problem, undskylder jeg mine indlag. Vi kan alle tage fejl ikke.
Jeg er heller ikke racist, jeg hader alle[Big Grin],selvfølgelig er der nogen af dem der kan give problemer, men det er der osse danskere der kan
Skal til DK i morgen. 2 gang pa 18 ar. Bliver vel lidt af et kultur chok, ifolge hvad jeg kan forsta fra danske aviser og andre nyheder fra familien.
Håber det bliver hyggeligt

Skal dette ogsa slettes....

Jess Christensen
Master Pistolsmith



[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)