Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Godt brølt Høgh
#1
Skånegribben (Høgh) har skrevet en - efter min mening - rigtig god kronik i Jyllands Posten.

http://jyllands-posten.dk/opinion/kronik...aenget-14/

mvh
Korthår[Smile]
Svar
#2
Vi er jo nogle (få) der godt ved, hvordan det hænger sammen. Gad vide hvor mange af vores 179 vogtere der er lige så kloge [Big Grin]
Men de har vel læst artiklen, mon ikke de får avisen gratis [:I]
Godt brølt lø..., undskyld Høgh [Wink]

mvh
Bo
Svar
#3
Jeg synes også at det var en fornøjelse at læse, men samtidigt sad jeg og tænkte på om den mon kommer til at betyde noget. Ender den blot som noget vi deler blandt lige, eller bliver den et vendepunkt i dialogen om jagt i det moderne samfund. Mon ikke det ender et sted der imellem og hvis den bliver fulgt op er det vel også godt nok.

Jeg tænkte også på om AIR mon har en kat. Det kunne være sjovt at få hende til at forholde sig til Høghens fine debatindlæg.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Interessant skrevet, selvom jag måske nok vil mene at den bliver trukket lidt vel langt ud.

Jeg synes det er nok at gøre opmærksom på de lejemordere som (næsten) alle Danskere benytter sig af (i daglig tale kaldet 'slagtere'). Det plejer at være nok til at de fleste kan se logikken :-)

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Interessant skrevet, selvom jag måske nok vil mene at den bliver trukket lidt vel langt ud.

Jeg synes det er nok at gøre opmærksom på de lejemordere som (næsten) alle Danskere benytter sig af (i daglig tale kaldet 'slagtere'). Det plejer at være nok til at de fleste kan se logikken :-)

Hilsen Kenneth

-------------------------------------------
Ruger 10/22 = :-)



Jeg synes blot det giver et lidt dybere indblik i hvad moderne menneskers tilstedeværelse har at sige. Ved at vise at bilejere og elforbrugere er skyld i drab af dyr giver man vegetarene lidt at tygge på..
Svar
#6
Maaske han skal have den oversat til engelsk ??
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#7
Ja, det er super godt skrevet..... I min hverdag møder jeg stort set aldrig jagtmodstander eller også så siger de det bare ikke direkte til mig.??? Jeg er fuldt ud klar over at det er udbredt i den moderne verden vi lever i og at det ofte skyldes at folk udtaler sig om noget de ikke har undersøgt til bunds.

Min samvittighed vil hellere sætte tænderne i et dyr, som har haft et godt liv i skoven end et dyr fra køledisken....

bbs
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)