Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
50GIJESS
#1
Gad vide om Jess er kommet hjem fra Danmark, og hvad hans indtryk har været?
hogmeister
Hogmeister
Svar
#2
Han har sikkert været på Nørrebro og slap kun med det yderste af skindet på næsen, der er nemlig vildt farligt - bare se mig, jeg gik i gennem Blågårds Plads i går og jeg var nær blevet stukket af en myg! Den landede, men jeg opdagede den heldigvis i tide! Det er i den slags situationer man virkelig mangler en 1911 45 acp i bæltet [Big Grin]

Mvh.
Anders
Svar
#3
Og en skudsikker vest[Big Grin]

/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dårlig kopi[B)]
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#4
Greetings,

God ferie!

Gronne bogeskove overalt omkring Nastved og Susaen. Fik cyklet roven ud af bukserne, som man jo skal i Danmark. Slanke kvinder med let pakladning og barer der lukker sent...sadan skal det jo vare ikke.

Amerikanerbil traf i Ulfborg med familien. 50 ars fodelsedag. Lidt drukfester i midtjylland og nordsjalland. Fik ogsa besogt min gamle skytteforening. Intet hat andret sig meget her. Stagneret som altid. Folk sidder og snakker om det, de godt kunne tanke sig. Dog interesserer man sig lidt mere for regler end ansvar og frihed som altid. Lidt en skam, og dette vakkede ingen afsagn over tiden dengang.

Havde kun varet i landet nogle timer, sa begyndte telefonen og ringe.....kan du skaffe dit og dat, pracist som i "gamle" dage. Minder lidt om "Shawshank" ikke ! "It's nice to know a man who can get "things" hmm.

I kender min holdning til den regerings sponsoreret muslimske invasion, men det ma man jo ikke navne her, sa det vil jeg naturligvist undlade. Er dog sikker...modsat general holdning her pa forum, at DK's kriminalstatistikker ville se noget anderledes ud, foruden dem.

Ok, det var en god ferie. Udelukket familiorienteret. Nye pengesedler, papegojeplader, rundkorsler, genbrugspladser overalt, 19 kr. for en romkugle i lagkagehuset, de unge snakke "dansk amerikansk orienteret sprog" med engelske ord hele tiden, stort ol udvalg i alle supermarkeder, stillevogne i togene, ensrettede gader overalt og betalings parkering. Ja masser af indtryk fra dagens Danmark 2014.

Utroligt med cyklister pa Amager og resten af hovedstadsomradet. Lidt underligt, at skulle passe pa cyklister igen, nar man korer omkring i byerne overalt.

Deltog ikke i nogle skydestavner denne gang, da jeg rejste uden plaffejern. Iovrigt underlig at ga ubevabnet. Ligesom man mangler noget hele tiden, som hvis man havde glemt sin smartphone eller solbriller osv.

God ferie. Kun 3 gang pa over 18 ar jeg var i DK. Nu er livet tilbage ved filebanken og ammomaskinerne. Varmen og luftfugtigheden er brutal her, men langt fra hvad den kan vare. Ok, sommeren er ikke slut her endu. Vores oktober/november svarer vel til dansk sommervejr uden stor luftfugtighed. Til gengald er der ingen klapperslanger i haven i Nastved ha ha.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#5
glæder mig at du havde en go ferie [8D]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Long time no see Strom,
Var desvarre ikke i Arhus, kun Risskov. Ville ellers gerne have set den blotlagte a pa boulevarden der. Der ma vi have en kold ol naste gang sammen ikke.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)