Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny rekord for behandling af tilladelser
#1
Store roser til Sydøstjyllands Politi.

Nu har jeg egentlig ikke tidligere haft andet end gode oplevelser med kontoret i Horsens, men det her slår alligevel alt:
Søndag d. 6. juli poster jeg ansøgning om lyddæmper, anmeldelse af erhvervelse af glatløbet haglgevær, ansøgning om optagelse i EU-våbenpas og desuden 2 bilag til våbenpasset, der samtidigt skal forlænges.
Stemplet "modtaget" mandag d. 7. juli.
Tilladelse udstedt tirsdag d. 8. juli, våbenpas opdateret 8. juli og det hele postet retur d. 8. juli...
Modtaget onsdag d. 9. juli.

Det kan bare ikke gøres bedre, stor ros til Sydøstjyllands Politi.
Svar
#2
LIKE!! :-)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#3
Hvad har du bestukket dem med? ;-)
Det kan jo ikke gøres bedre/hurtigere via post...

---
Living to enjoy life!
---
Living to enjoy life!
Svar
#4
Københavns Vestegn Politi er mindst lige så gode og forstående: 4 gange indføring i våbenpas, en tilladelse til ny pibe, en tilladelse til lyddæmper og en blankvåben tilladelse, samt rettelse af 2 tilladelser på mindre end en uge - det må vel være rekord[Smile]

Det kan være en ny holdning - det er jo ikke legale/forhenværende legale våben der bliver brugt til kriminalitet, vel.

Mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
For 8 uger siden fik jeg fornyet tilladelse og Våbenpas.

Tilladelse 2 uger og Våbenpas 4 uger[:o)]
Våbenpasset er der fejl i[xx(] Samme haglbøsse i 2 gange med forskeligt navn og våben nr.[:0] Orker ikke at bøvle med det, så det får blive som det ny er.

Så jeg er ikke specielt imponeret af dem[^]

Schönauer

En rigtig kvinde er som en Pointer.
Hun forlader ikke standen før skuddet er gået!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#6
Hvordan ser det ud pt?
Jeg har nu ventet på en tilladelse til en salonriffel i 14 dage. Det synes jeg ikke er særligt imponerende, men forhandeleren fortalte om op til seks uger sidst i det forgangne år, så det kan jo vare lidt endnu [Sad]
Jeg sidder i det sønderjyske - og venter, og venter....
Selv kikkertmontagen kom hurtigere fra Kina.
Svar
#7
Forrige uge indsendte jeg om mandagen ansøgning på en dæmper, ringede derefter og spurgte om behandlingstiden, fik at vide det ville tage tre til fire uger. Sagde at det var noget skidt, og mindede om de tyve stykker wienerbrød jeg havde med i 2007, da jeg skulle have en tilladelse til en ny riffel, det kunne han faktisk godt huske. Jeg fik min tilladelse om lørdagen. Jeg har et ret godt forhold, til "våbenmanden" og kunne aldrig finde på at presse noget igennem hvis det ikke var vigtigt. Jeg kender godt det der, med man har købt et eller andet og må bare have det hjem i en fart, strisserne er også mennesker og det er ikke dem der sætter begrænsningerne. Der er medlemmer herinde der har/har haft sindsyg lang ventetid da de er bosiddende i Sverige. Fyld jer godt med tålmodighed.

Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Med venlig hilsen
Onkel J

Hold hovedet højt - specielt hvis du står i lort til halsen.
Svar
#8
Så er det dit wienerbrød, der gjorde, at de takkede nej til en anerkendrlse i form af en æske chokolade til kontoret - ikke for bestikkelse - bare som påskønnelse for god behandling... ;-)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)