Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
navigator
#1
er der nogen der ved om der kan lægges satelitkort i en normal navigator ?
alle navigationsapps til telefoner kan vise både alm og satelitkort, hvorfor ikke de væsentlig dyrere garminer ??

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#2
Hvilken Garmin model ?

Mvh Pete
Svar
#3
60 CSx og 1390

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
NU koster moderne mobiler omkring 4000-6000 kr som er lidt mere en prisen på gennemsnitlige navigator til bilen. Satelitkortene streames normalt til telefonen via dens netforbindelse, som man kommer frem til nye områder. Den gennemsnitlige navigator har ikke netforbindelse til streaming af kort.

Men hvis dit spørgsmål går i retning af brug på jagt.....?

Med "Google maps", "Google maps Engine" eller Viewranger installeret på telefonen, så virker det lidt dyrt at købe en ekstra navigator, ifm jagt ihvertfald.

Jeg har lagt vores forskellige jagtområder og tårne ind i "google maps engine" på PC'en, og derfra kan de ses på telefonen ude i landskabet ift min aktuelle position fx

Her er jeg henne ved tårn 3, min aktuelle GPS position er den blå pil.
[Image: 2014-01-12%2011.56.48.png]

Men ifm andre Garmin apparater. Her er instrukser i hvordan man scanner et papirkort eller et skærmbillede fra fx Google maps, georefererer det og lægger det ind på sin navigator. Men jeg ved ikke om dine modeller er kompatible.

http://www.garmin.com/us/products/onthetrail/custommaps#fragment-2

Jeg er selv lidt lun på Garmin Montana 650T. og den kan du lave dine egne kort til, men det er jo lidt omstændeligt, og jeg synes det er lettere at bruge mobilos.

Mvh Pete
Svar
#5
Ser godt ud de nye kort, hvornår får vi dem udleveret

CP
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#6
Hej CP.

Jeg tager lige en snak med "chefen" [Wink] - Så kommer det på plads.

Mvh Pete
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)