Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtradio
#1
Jeg overvejer at investere i en ekstra jagtradio så eventuelle gæster ikke kommer til at mangle.
Jeg har i forvejen en Lafayette som jeg er yderst glad for, men økonomien er ikke til en mere i den prisklasse.
Jeg har luret lidt på denne:

http://www.midtkom.dk/shop/tyt-th-f6-hunting-1503p.html

Er den ok?

Alternativet kunne være at købe brugt, men så ved man jo ikke hvordan den er blevet behandlet og om batteriet er ved at være træt.

Morten

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#2
Jeg kan desværre ikke hjælpe, men hvis du giver dig i kast med den, må du meget gerne dele din erfaring. Jeg har nemlig kigget på samme radio.

// Mads
Svar
#3
Har nu købt ovenstående radio og umiddelbart er lyden i den god. Mangler lige at komme ud i skoven og teste den, men det sker om 6 dage.
Den virker noget mere plastik-agtig og man skal nok ikke tabe den i en spand vand, men indtil videre er den et positivt bekendtskab.
Vender tilbage efter elgjagten med kommentarer fra skovens dybe stille ro

It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog
It's not the size of the dog in the fight - it's the size of the fight in the dog

Svar
#4
Tak for tilbagemeldingen.
Jeg har vist læst et andet sted på nettet at du kastede dig ud i det, så var spændt på at høre din erfaring.

Knæk og bræk - ser frem til at høre hvordan det går med både radio og jagt.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)