Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stivnet rådyr..
#1
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/mystik-raadyr-stod-stivnet-paa-mark/5315637

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Den har nok været død.

Jeg skød et rådyr på drivjagt i går. Da jeg efter afblæsningen kom hen til den 3 timer efter, var den osse stiv [Wink]

Nej , det bliver spændende om de kan finde noget for mærkeligt, det er det [:0]

--
FKF

ANNA
Svar
#3
ÅÅÅÅÅHHH hold op, det er da en der har lavet spas og stillet et fuldmonteret rådyr ud på marken.
De gode jægere fra Silkeborg, har nok fået lidt rigeigt til frokosten og så har de "aflivet" Bambi og ikke tænkt så meget over at der kom hø og famingo ud istedet for blod [Wink]

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#4
Ja ja ..... og da min kæreste vågnede i morges lå hun også ved siden af et mystisk råt dyr der var stiv [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Svar
#5
frøs du?

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#6
Hvad fan har i ikke haft sexualundervisning i "Skolen"

http://videnskab.dk/krop-sundhed/derfor-...ed-jern-pa

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by ran

frøs du?

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



ja for pokker hun havde snuppet dynen
Svar
#8
jeg har oplevet det samme for 20-25 år siden var på vej efter rundstykker og bemærkede et rådyr på en mark da jeg kommer tilbage står det nøjagtig samme sted jeg undre mig stopper bilen og går ud til dyret som har dug på pelsen ligesom der er dug på rapsen den står i jeg kører hånden hen af ryggen og først da vågner den jeg griber den om halsen og en jæger kommer kørende og stopper han har en kniv og affanger den han tog dyret med sig ved ikke hvad der skete med den dengang læste jeg en artikel om en mulig raps forgifting kunne være årsag til lammelse
Svar
#9
Jeg fandt engang en buk, der lå 100 meter fra en rapsmark. Benene var kolde, men der var stadig liv i den. Den virkede nærmest lam i bagtøjet. Næsten ingen føde i systemet og ingen pøller i tarmene, men en sprængfyldt blære. Da jeg tog fat i hornene rejste den sig og vred sig løs. Jeg sendte en kugle i den. Den fejlede intet synligt og smagte normalt[:p]
Jeg så godt noget sent om aftenen ude på marken, men slog det hen med et stykke plastik, men det var så bukken, som jeg fandt om morgenen samme sted.
Svar
#10
Rapsforgiftning. Slet ikke så unormalt et begreb...

Alt kød under 400 gram betegnes som pålæg
Svar
#11
Resultat af undersøgelsen

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)