Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Google blander sig i salg af jagt grej
#1
Google blander sig i salg af jagt grej

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#2
Bekymrende. Vi bliver godtnok marginaliserede.

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#3
Ja hvad bliver det næste.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#4
Dette er MEGET udemokratisk, hvad gör de andre sögemaskiner har de samme politik?
Svar
#5
Er det så også slut med at søge efter: reb, knive og giftigt eller brandfarligt materiel.

Mvh. Loft
Svar
#6
Næste skridt bliver vel, at jagt- og skyderelateret materiale bliver forvist fra youtube, da ejeren er den samme.

//C-X
//C-X
Svar
#7
Jamen det er den vej det går ...

Det er jo en "fortolkning" af googles regler omkring "annoncering af farlige, skadelige eller ødelæggende ting"

Når de personer der sidder og træffer beslutningerne i Google (som er en kommerciel magtfaktor, som selv Putin må regne med) så er det DERES holdning til f.eks. jagt som gælder ...[V]

Det eneste man kan gøre er at "gå andre steder hen"

Og jo, jagt og jægere, og våben-ejere og skytter er allerede meget marginaliserede.
Det er jo sølle 160.000 potentielle kunder i Danmark det handler om .. i Google sammenhæng er det totalt ligegyldigt ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Jamen det er den vej det går ...

Det er jo en "fortolkning" af googles regler omkring "annoncering af farlige, skadelige eller ødelæggende ting"

Når de personer der sidder og træffer beslutningerne i Google (som er en kommerciel magtfaktor, som selv Putin må regne med) så er det DERES holdning til f.eks. jagt som gælder ...[V]

Det eneste man kan gøre er at "gå andre steder hen"

Og jo, jagt og jægere, og våben-ejere og skytter er allerede meget marginaliserede.
Det er jo sølle 160.000 potentielle kunder i Danmark det handler om .. i Google sammenhæng er det totalt ligegyldigt ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"



Nok er de danske jægere ligegyldige, men jeg formoder at reglerne gælder uden for lille DK?!
Der er da en sjat der godt kan se det sjove i at betjene skydevåben til jagt og anden fornøjelse.
Svar
#9
Nu var der vel kun tale om at Google ikke ville sælge betalte annoncer for disse produkter. Så må diverse forretninger vel bare vælge andre annonceringsmediet ?
Eller o-ve-og skræk, faktisk vende tilbage til forældede salgsmetoder som stærke priser, god service og at satse på at skabe et knapt så plettet rygte og renomme[B)]

Problemet for brugerne bliver vel først rigtigt stort, hvis man begynder at blokere for direkte søgeresultater, og ikke bare endnu-mere irriterende betalt salgsgas[B)]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#10
Nu er det jo ikke meningen, at jeg vil genere dig mere end nødvendigt n a [Big Grin]

Men at man ikke kan reklamere med jagtrelateret grej på Google er nok ikke det, der kommer til at ændre noget væsentligt for dit vedkommende[}Smile]
Svar
#11
Hvis nu alle jægere og skytter skifter deres standard søgemaskine ud til fx Bing. Mon så ikke Google kiggede på deres politik en ekstra gang. Det er jo trodsalt en del kunder de så går glip af.

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Leo

Nu er det jo ikke meningen, at jeg vil genere dig mere end nødvendigt n a [Big Grin]

Men at man ikke kan reklamere med jagtrelateret grej på Google er nok ikke det, der kommer til at ændre noget væsentligt for dit vedkommende[}Smile]


[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

M.v.h. Lasse AKA Legolas(se).

Ikke mærket, modellen eller materialet.
Men præcisionen er ambitionen!
[Image: ajbutton.gif]
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#13
Dette gælder vel kun, UDENFOR USA.... [xx(]

Jeg kan ikke forestille mig, at de vil lægge sig ud med de mange millioner af amerikanske jægere og våbenejere, samt NRA og US Våbenindustri.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#14
Mange webshops er faktisk begyndt at undgå googleannoncering fordi annoncering på google er blevet for dyrt.
Derfor ser man blandt andet tv reklamer for med24.dk, zalando.dk, stylepit.dk og så viderede...

Så lad da endelig google underminere deres eget annoncemarked...

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#15
Skulle lige finde "christensen europe" men det går ikke på google eller jubii.

Har sende en mail til Christensen i USA om dette problem.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#16
Så vidt jeg kan se kan man fint finde det på Bing

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#17
Jeg har ikke problemer med google når jeg søger på "christensen europe" skæfte producenten kommer op som første link når jeg søger:

http://lmgtfy.com/?q=christensen+europe

Christian
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by CFR

Jeg har ikke problemer med google når jeg søger på "christensen europe" skæfte producenten kommer op som første link når jeg søger:

http://lmgtfy.com/?q=christensen+europe

Christian



Ja men hvad sker når du forsøger at gå ind på deres hjemmeside.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]
AT GÅ PÅ JAGT ER AT LEVE.
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by rolin

Ja men hvad sker når du forsøger at gå ind på deres hjemmeside.

/Rolin



Ikke så meget, og det er prøvet på et par browsere og søgemaskiner. Måske siden er under ombygning?

Christian
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)