Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
pæne priser på krybbede trofæer
#41
Tanken om at tropäprisen på Lauritz holder ikke en meter, värdien i et trofä består jo af flere dele hvoraf den störste del måske er minnerne associeret ved jagten, og de fleste trofäer på Lauritz sälges jo fra dödsboer af de efterladte som jo ikke ser samme värdi i dem men istedet forsöger at få så meget ud af boet og fars dyre jagtrejse som muligt, desuden regner jeg personligt ikke vurderingerne på Lauritz for noget.
Svar
#42
kan du sætte navn på hvem der så ville have nedlagt dyrene? altså hvis den danske natskytte ikke var kommet dem i forkøbet.....? for så har vi jo fat i ham der kan kræve erstatning! for så er det jo ham der er "snydt" for oplevelserne...
MVH søren
Svar
#43
[Image: 2590282166_18d4cfdf92_o.png]

Schönauer

Bevar de jyske ulve.

Send dem til en konservator!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#44
det er muligt du synes det. måske fordi de er svære at svare på? folk skriver om at beløbene er rimelige. det tror jeg du er enig i de ikke er. folk skriver om erstatning. men hvem er det der med rette kan kræve erstatning? min agenda? sverige bør vel kunne anses for en retstat.... ikke? hvor jura vejer tungere end følelser. hvis en urmager ligger inde med et ur han har tilsalg, er det nok et han ejer. sikkert fordi han har købt det. men salg for øje. når der går en hjort rundt et sted i sverige, så er der ingen der kan påstå at eje den. vi er enige om at den danske natskytte skal straffes, hvis han kendes skyldig. men erstatning på de nænvte beløb?
MVH søren
Svar
#45
Så er den ged vist barberet

Kima/moderator

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#46
Så er den ged vist barberet

KIMA, for pokker
der er slet ikke tale om en ged: det er dåhjort, kronhjort og buk[Wink]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#47
Citat:quote:

Originally posted by STROM

KIMA, for pokker
der er slet ikke tale om en ged: det er dåhjort, kronhjort og buk[Wink]

mvh
Strom, naturgænger



Nåja, for pokker, der er djurslændinge blandt medlemmerne[B)][}Smile][:o)], så jeg skriver det lige langsomt[8D], ordet ged skal i sætningen " Så er den ged vist barberet" tolkes meget bredt idet sætningen egentlig bare betyder at der ikke er mere at diskutere[^]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Jeg har nået den alder hvor jeg ved hvad der er værd at vide, og på en god dag kan jeg faktisk huske noget af det
Svar
#48
nåe, sådan

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)