Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny lerdue-knuser?
#41
Jo, det er det jeg mener, at når man ser en på banen der kommer med en Perazzi forventer man/jeg at han skyder godt...[}Smile]
Svar
#42
Frygtede at det var dét du mente....![B)]
Jeg var på banen med den i dag, og det gik rimeligt. Den er i hvert fald super behagelig at skyde med, og jeg tror ikke at jeg kommer til at skyde ringere med den,end hvad jeg ellers har været vant til. [Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#43
Ellers må du ha´lektioner af Claxel efter du har købt den, han har egen skydeskole i Målilla[Big Grin][Big Grin][Big Grin]UNDSKYLD Claxel, jeg kunne ikke la´vær, jeg glæder mig allerede...[Wink]
Svar
#44
Vi kan måske lave et Dralf -haglbøsse shootout!??[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#45
Så må det vel hedde DHALF[}Smile]
Svar
#46
Akkurat! [Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#47
Det er faktisk et "shoot up" vi har i Målilla.

(Det er da nordpå)[:I]

Jeg har en Browning ultra plus med 32" løb.

Det lyder som et godt valg, ULG.

Og ja, Marion, vi ses til august.

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#48
32"- dét er godt nok nogle lange rør. Er du glad for den længde? Det er umiddelbart det eneste jeg er lidt i tviv om med den her skyder -om den er for lang. Men det kan jeg fornemme på dig, at det ikke er det store problem?

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#49
Men det kan jeg fornemme på dig, at det ikke er det store problem?
nej for pokker da!!
du vil blive den lykkeligste mand på øen
jeg har 32 tommer i Browning, blaser og rizzini og nu er mine kortere bøsse stillet i skammekrogen på ubestemt tid [:I]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#50
Skyder i dag med 76 cm løb (winchester DT10) winchester der er limet/spartlet i facon som en Beretta DT 10.
Skal jeg have ny, bliver det DT 10/11 med 81 cm løb

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#51
Rart at høre, at der er flere der er glade for at skyde med de lange løb...![Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#52
Jesper Hansen, vores top skeetskytte har skudt adskillige 25'ere med 32" løb på skeetbanen.

K&B Claxel [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Beware of a man with customised rifles ...
K&B Claxel Wink




Svar
#53
Begge mine lerdue-knusere er med 32" løb, og det virker også fint til skeet [Smile]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#54
For s.... Den aftale jeg var ret sikker på jeg havde indgået med Korsholm, er de desværre løbet fra,og jeg var ellers blevt glad for Italieneren.....[}Smile][Sad][Sad][Sad][Sad][V]
..... Jagten fortsætter....!![B)]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#55
Øv øv [V]

Jo man er altid bedst stillet ved selv at sælge sine skydere og så lave en kontant handel, men er der nu noget must have så er det op med kontanterne først og så sælge ud efterfølgende [Wink]

MVH Bjarne
MVH Bjarne
Svar
#56
Ja.. Dét kan du have ret i, og den fremgangsmåde har jeg brugt mange gange....! Det er så endt med at jeg godt nok har fået købt en del forskellige våben, men det har været væsentligt mere vanskeligt for mig at sælge[Big Grin][Big Grin][B)] Men DENNE gang VIL jeg enten sælge først eller bytte. Tror ikke jeg skal have flere penge bundet i våben...![Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#57
Hold da op, det er længe siden jeg har været her på vtf .... nå, men efter årelang søgen har jeg endelig fået handlet. Nu bliver det spændende at se om den kan smadre et par duer. Jeg er jo inderst inde ret glad for Beretta. Så det endte med en, meget lidt brugt ASE 90 fra 1998.
Hilsen Ulrik
Svar
#58
@ULG

Velkommen tilbage, håber du bliver her en rum tid, savner lidt flere VTFér herinde.

/Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#59
(11-12-2018, 10:56 PM)Rolin Skrev: @ULG

Velkommen tilbage, håber du bliver her en rum tid, savner lidt flere VTFér herinde.

/Rolin

Tal tak  Big Grin
Hilsen Ulrik
Svar
#60
@ Ulrik
troede egentlig kun du var til gamle SS ?
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)