Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vil du have nye politikere?
#1
Jeg har lavet en facebookside, der kort og godt formidler følgende budskab:

Er du træt af politikere, der snakker uden om og ikke siger deres ærlige mening? Så stem på nogle andre: Stem personligt på de politikere dit parti har skrevet på nederste halvdel af listen på stemmesedlen i stedet for bare at afgive en stemme på partiet. Partistemmer fordeles nemlig på spidskandidaterne. Ved at stemme personligt på lavere rangerende kandidater slipper vi måske af med nogle af de glatte ål i toppen af partierne, og nye kræfter kommer til. Måske de tør sige deres mening og svare ordentligt på journalisternes spørgsmål...

Det kunne være sjovt at se, hvor mange folk man kunne få aktiveret på denne politiske - men ikke partipolitiske - sag... så hvis nogen vil trykke "like" og dele siden med deres venner på FB, kunne projektet måske give resultater?

www.facebook.com/nyefolkpaatinge/timeline

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
@ran

Hvordan er det gået med din fjæsbogside.[^]

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#3
Desværre kun 30 likes... havde faktisk troet, at der var reel viral potentiale i dette eksperiment... MEn det kan selvfølgelig være, siden er blevet delt, uden at folk har "liket" Den... eller også er den kun blevet set af radikale vælgere, der har alfabetisk opstilling på listerne og sideordnet opstilling - så for dem giver det ingen mening at stemme på en nederst på listen, med mindre man vil have de nuværende politikere valgt ind - fx Morten Østergaard... ;-)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
33 likes...nu ..Rex..[Big Grin]
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#5
@ran

Man må da sige der er sket noget nyt på borgen siden torsdag morgen.

Mange af de gamle er smidt på porten, desværre ikke nok, men det var også på tide.

Vi må jo håbe at det der nu sker, er noget der kommer til at gavne HELE Danmark.

/Rolin

[Image: image_zps40cd4b03.jpg]

"Non timeo mori, nec vivere Vereor"
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by rolin

@ran

Man må da sige der er sket noget nyt på borgen siden torsdag morgen.

Mange af de gamle er smidt på porten, desværre ikke nok, men det var også på tide.

Vi må jo håbe at det der nu sker, er noget der kommer til at gavne HELE Danmark.

/Rolin



Tror vi bliver skuffede. De bliver simpelthen bare banket på plads af de gamle rotter i partierne.

Schönauer

Ulv
Nej Tak!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#7
Måske - selv de gamle rotter ligger vel under for et flertal - ellers vakler deres formandskab jo på næste kongres... ;-)

.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#8
Jeg vil hellere have dem der er nu, men så skal der indføres en offentlig piskning alt efter hvor langt fra deres valgløfter de nu ender ved et nyt valg!
Så skal i ellers se en afstemning af valgløfterne med virkeligheden og en reel kamp for at få det lovede til at ske.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)