Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Affald fra nedlagt vildt
#1
Affald

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#2
Selvfølgelig smider man ikke slagteaffald på en rasteplads.

Men når jeg brækker et rådyr, ja så slæber jeg den ind imellem træerne på jagten, og efterlader indvoldene til ræven.
Har tjekket flere gange, og maks 2 døgn senere er alt spist.

Har også prøve at smide affald og knogler fra forlægningen derhjemme ud i skoven. Igen maks 2 døgn, så havde ræv og krager fornøjet sig.

Hellere kravle 100 meter til en lille buk end skyde 200 meter til en stor !!
Sako 75 Finnlight 308W
Carl Gustav 6,5x55
Remington 600 Mohawk 243W
Hellere kravle 100 meter til en lille buk end skyde 200 meter til en stor !!
Sako 75 Finnlight 308W
Remington 600 Mohawk 243W
Browning GTS 12/75 til sport
Spanioler 16/70 til jagt
Svar
#3
Jeg ser heller noget problem, så længe man smider sit affald væk fra hvor man vil forvente at der kommer mennesker forbi. Man skal dog passe på, hvis der er hundeluftere. Det er ikke godt hvis fru Jensens hund kommer med et rådyrhoved, selvom hunden ikke burde rende 20 meter væk fra offentlig tilgængelig sti.

Jeg har tit smidt rådyrrygge(udbenede[Wink]), ribben, lårbensknogler og skind og selv de forsvinder normalt indenfor 48 timer.
Hellere at ræven får stillet sin appetit i slagteaffald end mine fasaner eller agerhøns. Selvfølgelig tiltrækker det jo bare flere ræve, men så er det jo godt riflen er opfundet[Big Grin]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by TheDarkside
...Jeg har tit smidt rådyrrygge(udbenede)......



Hvis du skriver det herinde, er jeg sikker på at du kan få dem afhentet på adressen.. ;-)

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)