Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EU går efter privat våbenhandel og halvautomater
#1
I terrorbekæmpelsens hellige navn:
https://www.facebook.com/mitjagtblad/pos...8059553249

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#2
Gå ind og skriv under på protest listen

https://www.change.org/p/council-of-the-...m=copyLink

Schönauer

Ulv
Nej Tak!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#3
Vil forbyde halvautomater

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#4
Undskyld, men er politikere svagt fattende? eller er der noget jeg ikke forstår, siden hvornår er der kriminelle som søger tilladelse til deres illegalt købte AK47 eller pistoler, de smugler dem jo ind over de HELT åbne grænser,,,jeg tror jeg skal kaste op sikken en flok idioter.[:o)][xx(][Sad]
Svar
#5
Ja det vil faktisk gøre politiets arbejde nemmere hvis de kriminelle forsøger at sælge deres illegale våben på DBA

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Marion Morrison

Undskyld, men er politikere svagt fattende? eller er der noget jeg ikke forstår, siden hvornår er der kriminelle som søger tilladelse til deres illegalt købte AK47 eller pistoler, de smugler dem jo ind over de HELT åbne grænser,,,jeg tror jeg skal kaste op sikken en flok idioter.[:o)][xx(][Sad]



Eller også udnytter de bare chancen for at få styr på pøblen [xx(]
Svar
#7
Men det er jo IKKE os der er pøbelen!

[Image: 7ce630cf-e502-4bbc-bd1f-4da15978101c_zps93f1a662.jpg]
Svar
#8
Pøbelen=Alle udenfor statsapperatet [xx(][xx(]

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#9
Man kan lovgive sig til lovløshed...

Selvfølgelig vil alverdens problemer forsvinde som dug for solen, hvis bare man forbyder retskafne borgere at have skydevåben. Ja, selv værktøj som knive ser man helst ikke, da de sammen med skydevåben er den direkte og klare årsag til alt ondt på Jorden.
Svar
#10
Man kan jo bare konstatere at politrukker lever i en parallel verden, der ikke har en hujende fis at gøre med det andre oplever.

Det er nok bedst at de bliver på deres beskyttede værksted og vi låser dørene, kaster nøglerne væk, samt kapper alle telefon og net forbindelser[^]

Schönauer

Ulv
Nej Tak!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#11
Du behöver såmänd ikke kappe deres kommunition, eller telefon de bruger jo tilsyneladende ingen af delene for at väre så uinformerede som de er, bare de får en fed lön og pension så er de nok ligeglade med hvad de skriver under på.
Svar
#12
Tja - har netop skrevet til kommissionens danske repræsentation og spurgt om de kan forklare hvorfor de går efter lovlige våben igen når de ikke gør noget som helst for at bekæmpe illegal import af de militærvåben der bruges til terror. Forslaget ændrer intet ved de kriminelles muligheder for at skaffe disse illegale våben.

Eu-dk@ec.europa.eu

God skrivelyst til jer andre [}Smile]

Og bare lige for en ordens skyld: politikere er ikke langsomt opfattende. De lever bare i et parallelt univers hvor det eneste der tæller er omtale af dem selv og mulighed for at bestemme over andre [xx(]

9,3*57
9,3*57
Svar
#13
Politikkerne har ikke misforstået noget ! De har ikke fattet en skid [xx(]

mvh
mvh
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Schönauer

Man kan jo bare konstatere at politrukker lever i en parallel verden, der ikke har en hujende fis at gøre med det andre oplever.

Det er nok bedst at de bliver på deres beskyttede værksted og vi låser dørene, kaster nøglerne væk, samt kapper alle telefon og net forbindelser[^]

Schönauer

Ulv
Nej Tak!



Vi skal bare huske at vi selv har valgt dem. Og inden nogen hyler op om at der bare er de samme at vælge iblandt så huske at vi også selv har valgt ikke at være aktive i vælgerforeningerne. Skal vores politikkere begynde at gøre deres arbejde bedre kræver det at vi stiller dem til ansvar for det makværk de laver og ikke belønner dem for tomme sværdslag i luften som fx knivloven

Mvh.

Yeti
Mvh.

Yeti
Svar
#15
Yeti>> Heldigvis har jeg ikke stemt på nogen af de siddende i hverken folketinget eller EU, så jeg kan tillade mig at brokke mig. ;-)

Synes efterhånden EU spiller fallit på alle andre plan end fri samhandel. De ydre grænser står piv-åbne og alle lande bliver oversvømmet af velfærds-migranter.
De indre grænser er lige så PIV-åbne, så der absolut ingen kontrol og konsekvens er for de mange kriminelle som faktuelt kommer fra østlandene.
EU-Myreknepper nidkært ALT hvad de kan komme af sted med at lave nye love og regler om. Som regel til skade/gene for den alm. borger.
Politikerne i EU (Ja og de lokale i folketinget også) sidder der kun for at få deres fede hyre og vil gøre hvad som helst for at beholde deres taburet.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#16
Hermed skrevet under på protesten.

Det er udmærket at vi har et system som registrere hvem der kan købe og have skydevåben så storkriminelle ikke bare lige kan købe et våben.
Det de nu har gang i er da udelukkende for at fjerne våben fra borgerne, hvilket jeg tolker som at EU politikerne ikke stoler på deres egen befolkning.
Når nu politikerne ikke stoler på egen befolkning i et demokrati, er det så bare mig der er galt på den, hvis jeg kalder det for et tegn på sygdom "demokratiet"?

Et Europæisk samhandelsområde, hvor vare kan handles rimeligt frit over grænserne er da en rigtig god ide.
Hvorfor de så absolut skal gå ind og ødelægge det hele ved at lave hele Europa om til en stor føderal stat fatter jeg egentlig ikke en skid af.
Er bange for at en del af de folk der sidder i EU toppen er en flok magtliderlige pampere, der kun tænker på egen vinding.

Sonny
Svar
#17
@Sony, Amen
Svar
#18
Med EU fik man bygget et kæmpemæssigt "overstatsligt" bureaukrati ..

Det er en Naturlov at bureaukrati er selvforstærkende, så stille og roligt har det der oprindeligt lignede en god idé, med åben samhandel og mindre bøvl ved grænserne i Europa, udviklet sig til en gigantisk bureaukratisk maskine, der ikke længere reelt tjener det oprindelige formål.. [xx(][V]

EU's såkaldt demokratiske borgere har nu kun indirekte demokratisk kontrol med dette "apparat" -- Vi kan få lov til at vælge flere bureaukrater ind på taburetterne i Bruxelles .. Så snart de er valgt ind, bliver de "assimileret" af "maskineriet" og kører stort set alle løbet som karriere-bureaukrater .. De bliver "systemets lakajer" uanset partifarve eller om de egentligt blev valgt ind som "EU-modstandere"

Når man hører "EU-modstandernes" forkvinde stå og sige: "Det gælder jo om at søge indflydelse" så ved man jo godt hvad klokken er slået .. [xx(][V][Sad!]

Vorherre til Hest ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#19
Hvis det er ligesom herhjemme, så skal der jo vises resultater efter sådanne handlinger.
Desuden er det jo ikke første gang de er ude efter jægere/våbenejere:
http://www.riffeljagt.com/forum/code/topic.asp?TOPIC_ID=28754

Så er det jo dejligt når man udnytte en sådan mulighed, og trække terrorkortet op af lommen, og forbyde disse grumme våben. Alt imens toppen kan klappe sig selv på skulderen, og sige at de gør noget for at forebygge disse frygtelige handlinger.
Svar
#20
Jamen det hele bliver jo meget lettere for politiet.[:0]

De slemme drenge registrerer helt sikkert deres AK47, så de bliver til at bure inde.[xx(]

Schönauer

Ulv
Nej Tak!
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)