Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En studerende i nød!‏
#1
Hej jagtforum

Jeg er en student som er i gang med at skrive en opgave om jagt.
Jeg håber ikke jeg har spilder jeres tid med mit spørgsmål.
Men jeg har ledt og ledt og ikke kunne finde svaret på mit spørgsmål selvom det måske ikke er det helt store.
Jeg leder efter hvem der er Danmarks mester i disciplinerende: Løbende vildtmål, enkelt skud og dobbelt skud.
Og hvis det er muligt hvem der har vundet guld i jagtfeltskydning i år.

Venlig hilsen

Daniel
Svar
#2
Noget af det kan du finde på dit ( nu) "eget" forum:
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=35997
Det andet, kan være lidt mere tricky.
Det afholdes normalt af Dansk Flugtskydningsforbunds afdeling for løbende vildtmål.
DFF har, mildt sagt, ført en omtumlet tilværelse i år.
Jeg ville kontakte Jens Chr. Gammelvind, han ved helt sikkert besked.
Du får lige hans nummer over en pm

CP
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#3
Mig bekendt er ikke afholdt skydninger i disse discipliner de sidste mange år. Desværre.
Jeg sidder i bestyrelsen for Vestjysk Hjorteskydebane, og har gjort det i vistnok 8 år, og i den forgangne periode har det maldrig været på dagsordenen.

Venlig hilsen

JCK
Svar
#4
@ JCK
halløj min ven,
der har i nyere tid været dm på Kalveboderne, men om det stoppede da Gammelvind droslede ned, ved jeg ikke

@ Studenten
dm jagtfeltskydning blev i år vundet af Bo Mogensen

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#5
Tak for svarende. Er virkelig glad for hjælpen. Følte jeg virkelig var på bar bund!

@CP
Jeg kan ikke åbne linket på den tropic som du henviser til. Den sender mig til: http://www.jaegerforbundet.dk/media/1625.pdf som så ikke vil vise sig. Jeg kan heller ikke lige se nogen PM. Ved ikke lige om du har fået den sendt.

Venlig hilsen

Daniel
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)