Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trofætransport fra Namibia
#1
Skal have fundet en speditør til ovenstående når engang de er klar til afhentning hos konservatoren i Namibia.
Det nemmeste for mig er at bruge Scandinavian Trophy Transport da de har til huse i nær køreafstand fra min bopæl.
Ved prissammenligning var de ca. 25% billigere end Agility, og dertil kommer en ekstra udgift for transport fra KBH hvis jeg vælger Agility.
Nogen herinde der har erfaringer med Scandinavian Trophy Transport ?

mvh Bo
Svar
#2
@Farmer

SST fungerer fint, især da du kan afhente selv hos dem. Pris forskellen vil jeg tage med et gran salt, den er ikke så stor, det der gør forskellen er den nationale fragt der kommer oven i.

Ved transport med Agility eller NTG som de nu hedder, så får du dine trofæer transporteret i din egen kasse, med SST skal du forvente at de bliver sampakket med andres og de bliver pakket ud i Århus, mere ompakning kan give mere skader[Sad!]

Har du prøvet forhørt dig ved Labrador Cargo i Hendensted[?]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#3
Så er Scandinavian trophy transport ude af billedet [:I]

http://www.konkurser.dk/konkurs/?id=66237

Så jeg skal nok have en snak med "Labradoren" [8D]
Svar
#4
Labrador, har mine bedste anbefalinger (for hvad det er værd). Uden Marlene havde jeg ikke mine trofæer fra Zimbabwe.

mvh Thorlak

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#5
Så er trofæerne kommet hjem. Det endte med at vi valgte Labradorcargo. Kun rosende ord til dem. God kommunikation undervejs samt rimelige og overskuelige priser. [Big Grin]
Vi skulle nok have kontaktet dem inden afrejsen og havde fået nogle "Name tags" til at sætte på trofæerne allerede på jagtfarmen - der var lidt panik med at holde styr på hvem der havde skudt hvad. [}Smile]
Hornene og kranierne er kommet som samlesæt, naturligvis for at lette nedpakning og reducere volumen. [:I]
Hvad gør I andre efterfølgende ? En gang byggesilicone, Araldit eller et helt tredie mirakelmiddel ?
Eller lader I dem være løst påsatte [?]
mvh Bo
Svar
#6
Hej Bo

Har netop selv fået en sending hjem fra Namibia. (Med sædvanlig god hjælp og service fra NTG Trophy/Bob Karlsen).

Jeg lader hornene sidde løst på. Lettere, når/hvis de engang skal flyttes igen.

BH
Klaasehaans
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)